انتقاد تند نیکبخت از بازیکنان استقلال / نیکبخت: هنوز هم از بسیاری از آن‌ها بهتر هستم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، «علیرضا واحدی نیکبخت» روز دوشنبه اظهار داشت: واقعا برای برخی از بازیکنان متاسف هستم که قدر پیراهن بزرگ این تیم را نمی‌دانند.

وی افزود: زمانی ما اگر یک هفته می‌باختیم یا نتیجه لازم را کسب نمی‌کردیم یک هفته از خانه خارج نمی‌شدیم، اما الان برای برخی از بازیکنان فرقی نمی‌کند، استقلال ناکام است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در همه جای زمین ضعف دارد و اگر بخواهد به همین روند ادامه دهد فصلی کابوس‌وار انتظار این تیم را خواهد کشید.

نیکبخت تصریح کرد: دروازه‌بان استقلال در این فصل نتوانسته عملکرد خوبی را از خود بر جای بگذارد. وقتی گلر احساس می‌کند در تیم فیکس است و رقیب ندارد این چنین می‌شود. حسینی باید رقیبی بزرگ داشت تا در تمرینات تلاش بیشتری از خود نشان دهد.

وی تاکید کرد: طرفداران استقلال چه گناهی کرده‌اند که باید شاهد ناکامی‌های این تیم باشند؟ چقدر باید از نتایج تیم محبوبشان زجر بکشند و سکوت اختیار کنند.

بازیکن اسبق استقلال ادامه داد: من ۴۰ ساله را اگر در زمین بگذارند از خیلی بازیکنان استقلال بهتر بازی می‌کنم. به عنوان یک پیشکسوت خسته شدم بعد از هر بازی بگویم این تیم درست می‌شود و باید به بازیکنان زمان داد.

نیکبخت در پایان گفت: با این شرایطی که استقلال دارد شهرآورد را تماشا نکنیم بهتر است. تماشای بازی‌های این تیم فقط اعصاب آدم را خرد می‌کند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503835 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟