بگوویچ: اخراج باتیستا و نگرفتن پنالتی، سرنوشت بازی را عوض می‌کرد/ اعتراض‌های متعدد شخصیت لیگ برتر را پایین می‌آورد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، وینکو بگوویچ با اشاره به تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی در دیدار هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی انجام دادیم و حتی به گل هم رسیدیم. زمانی که با یک گل از حریف جلو بودیم، باتیستا بازیکن حریف خطایی روی سجاد آشوری انجام داد که بسیار خشن بود و داور باید این بازیکن را از زمین مسابقه اخراج می‌کرد.

وی افزود: متاسفانه یک پنالتی هم برای پارس‌جنوبی گرفته شد و من فیلم را دیدم و معتقدم که آن صحنه پنالتی نبود. حتی شنیدم که ناظر هم گفته است آن صحنه پنالتی نبود، اما متأسفانه پنالتی گرفته شد و گل تساوی را دریافت کردیم.

سرمربی تیم گل‌گهر تأکید کرد: وقتی گل مساوی را دریافت کردیم، تا حدودی تمرکزمان به‌هم ریخت. مطمئناً اخراج باتیستا از زمین مسابقه و نگرفتن پنالتی برای پارس جنوبی سرنوشت بازی را عوض می‌کرد. ما دو امتیاز در خانه از دست دادیم و از نتیجه راضی نیستم. در مسابقه‌ای که حتماً باید برنده می‌شدیم، در نهایت با نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کردیم.

بگوویچ در پاسخ به این پرسش که «آیا در کنار زمین حرفی به فراز کمالوند زد؟»، خاطرنشان کرد: من حرف خاصی نزدم، اما خیلی نارحت بودم که نیمکت حریف روی هر صحنه‌ای اعراض می‌کردند. اعتقاد من این است که اعتراض‌های متعدد و اینکه بخواهند به صورت دسته‌جمعی داور را تحت تأثیر قرار دهند، شخصیت لیگ برتر را پایین می‌آورد.

سرمربی گل‌گهر که تیمش لیگ امسال را با سه تساوی پیاپی آغاز کرده است، اظهار داشت: من به این تیم اطمینان دارم و قطعاً در بازی‌های آینده نتایج بهتری خواهیم گرفت. باشگاه گل‌گهر یک باشگاه باشخصیت است و ما در مسیری درست جلو می‌رویم تا به هدف‌هایمان برسیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟