بازیکن بارسلونا: می‌خواستم گواردیولا را کتک بزنم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، آلکساندر هلب در مصاحبه‌‌ای با شبکه اسپورت‌ روسیه عنوان کرد زمانی عضو کاتالان‌ها بود،‌یکبار آنقدر خشمگین شد که می خواست مربیش را کتک بزند.

این چهره 38 ساله در این گفت‌وگو در یادآوری دوران حضورش در تیم آبی واناری، به زمانی اشاره کرد که توسط مربی تیم نامش برای حضور درلیگ قهرمانان اروپا رد نشد.

هلب اظهار داشت:انتقالم را به بارسلونا باور نداشتم، تازه زمانی که بارسا را ترک کرد، به این حس رسیدم.صادقانه هم می‌گویم که کسی بودم که در مقطعی، مقصر در تیم بود.

وی ادامه داد:اکنون تاریخ دقیق اتفاقی که می‌گویم،‌را به خاطر نمی‌آورم اما یادم هست یکسری اتفاقات ناخوش در زندگی‌ام رخ داده و عصبی شده بودم.طوری که حرف کسی را متوجه نمی‌شدم.یکبار وقتی گواردیولا به من گفت که باید اسپانیولی یاد بگیرم، برداشت کردم او به من طعنه زده است.

هلب افزود:بارسلونای آن موقع واقعا از هر جهت تیمی برتر بود.هر بازیکنی که قابلیت نمی‌داشت،‌نمی‌توانست در میدان جای بگیرد.من هم این نکته را متوجه بودم و کاملا روی فوتبال تمرکز کردم اما به نحوی از دست دنیای فوتبال خشمگین بودم.در سال 2009 بارسلونا برنده مسابقات شد اما من تنها بازیکن ناراحت و عصبانی تیم بودم.چون تمام بازی‌های قبل از فینال را بازی کردم اما برای بازی سرنوشت‌ساز، گواردیولا نام مرا خط زد.اتفاقی که اصلا روی آن حساب نمی‌کردم.آنقدر عصبانی شدم که می‌خواستم بعد از بازی او را کتک بزنم.

ستاره سال‌های 2008 تا 2012 آبی و اناری افزود:اکنون آرام هستم و کاری را که او کرد، درک می‌کنم.من اگر به جایش بودم، همان کاری را می‌کردم که او انجام داد.

هلب که در تیم ملی بلاروس 80 بازی کرد، در دوران فوتبالش برای باته بوریسف، گنجلر بیلی، ولفسبورگ، بیرمنگام سیتی، اشتوتگارت و آرسنال بازی کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503498 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟