اینتر و میلان حاضر به خرید سن‌سیرو نشدند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، با وجود پیشنهاد شهردار شهر میلان برای فروش ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا یا همان سن‌سیرو در ازای 70 میلیون یورو، باشگاه‌های اینتر و میلان هنوز هم قصد دارند ورزشگاه اشتراکی جدیدی برای خودشان بسازند و به همین دلیل آنها این پیشنهاد را رد کرده‌اند.

ورزشگاه سن‌سیرو که خانه تیم‌های میلان و اینتر محسوب می‌شود، نیاز به یک پروژه مرمت و بازسازی کلی و پرهزینه دارد و ظاهراً به همین دلیل این دو باشگاه ترجیح می‌دهند که ورزشگاهی جدید بسازند تا اینکه پول‌شان را صرف تعمیر و بازسازی سن‌سیرو کنند.

طبق گزارش نشریه کوریره‌دلاسرای ایتالیا، جوزپه سالا، شهردار شهر میلان به شواری این شهر گفته که می‌توانند سن‌سیرو را در ازای تنها 70 میلیون یورو - رقمی کمتر از آنچه اینتر تابستان امسال روملو لوکاکو را از منچستریونایتد خرید - بفروشند اما نراتزوری و روسونری همچنان اصرار دارند که پروژه مشترک‌شان برای ساخت یک استادیوم جدید که درست در کنار سن‌سیرو واقع می‌شود را اجرایی کنند.

اصلی‌ترین دلیل خودداری این دو باشگاه این است که آغاز عملیات مرمت و بازسازی ورزشگاه در صورتی که در یک فصل هر دو تیم در سری A و رقابت‌های اروپایی حضور داشته باشند، غیرممکن است. دلیل دیگر آنها این است که هزینه مرمت ورزشگاه سن‌سیرو در طول سه سال به 100 میلیون یورو می‌رسد. از این رو دو باشگاه ترجیح می‌دهند که استادیوم جدید 60 هزار نفری اختصاصی خودشان را با امکاناتی مدرن همچون عایق‌‌هایی که به میزان 40 درصد از آلودگی صوتی برای همسایگان ورزشگاه می‌کاهد، تأسیس کنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟