گلر پرسپولیس امروز از خودش دفاع می کند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، علیرضا بیرانوند ساعاتی بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و تراکتور در تبریز با انتشار ویدئویی جنجالی، خبرساز شد.

هرچند بعد از این دیدار و با شروع اردوی تیم ملی، او در مقام پاسخگویی در جمع خبرنگاران حاضر شد و با خنده و کنایه اعلام کرد که آن حرکت به آن شکلی که تفسیر شده، نبوده و او برای هواداران تیم خود پیغام فرستاده و اگر کسی به دنبال این است تا او محروم شود به دنبال این بهانه‌ها نباشد و خودش قادر است با درخواست از سرمربی تیمش، روی نیمکت حاضر شود، اما کمیته انضباطی بعد از بازی تیم ملی برابر هنگ کنگ او را فراخوانده است.

حرکت جنجالی بیرانوند طی روزهای اخیر موضوع مورد بحث رسانه‌ها، هواداران رقیب و خودی و همچنین مدیران بوده است. جایی که انصاریفرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس نیز به دفاع از بازیکن تیمش پرداخته و مدعی شده بود او حرکتی که شایسته محرومیت باشد نکرده و از سوی دیگر مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال نیز با اشاره به عذرخواهی این بازیکن ملی پوش و پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت در ابتدای فصل جدید، از بخشش و عبور از اشتباهات حرف زده بود.

در این میان واکنش کالدرون، سرمربی پرسپولیس نیز جالب بود و او ابتدا با ابراز بی اطلاعی از دعوت بازیکن تاثیرگذار تیمش به کمیته انضباطی، مدعی شد باید به قانون احترام گذاشت و هر چیزی که اتفاق بیفتد را خواهند پذیرفت.

کمیته انضباطی امروز ساعت 15 طی جلسه‌ای از علیرضا بیرانوند دعوت کرده تا در خصوص این رفتارش به دفاع از خود بپردازد و با توجه به محکومیت 3 جلسه محرومیت تعلیقی که پیش از این در پرونده این دروازه‌بان ملی‌پوش درج شده، در صورتی که او نتواند اعضای کمیته را قانع کند، شاید مشکل جدی برای او شکل گیرد.

هواداران فوتبال طی روزهای اخیر با اشاره به موضوع مربوط به احکام کمیته انضباطی، هر کدام به نحوی به دنبال این هستند تا نسبت به عادلانه بودن احکام صادره واکنش نشان دهند و با اشاره به رفتارهای سابق بازیکنان رقیب و احکامی که صادر شده، چشم به سئول دوخته‌اند و باید دید اینبار خروجی این جلسه چه خواهد بود.

بیرانوند که پیش از این با دلجویی از نیروی انتظامی با وساطت سیدجلال و حسین ماهینی در بوشهر، نشان داده بود نسبت به رفتار خود در پایان بازی با پارس جنوبی در فصل گذشته، دچار اشتباه شده و آن را پذیرفته، امیدوار است اینبار کمیته انضباطی نیز به او فرصت دوباره‌ای برای جبران بدهد و البته مدعی شده بود که آن رفتار نسبت به هواداران رقیب نبوده و در میان هجمه و فحاشی شکل گرفته هواداران تراکتور واکنشی به آنها در استادیوم یادگار امام تبریز نداشته است.

اکنون گلر شماره یک پرسپولیس که خاطرات شیرینی در عرصه ملی و باشگاهی طی یک سال و اندی اخیر شکل داده، ساعت 15 امروز این فرصت را خواهد داشت تا بزرگترین دفاع تاریخ فوتبالی خود را داشته باشد و باید دید موفق خواهد شد یا خیر. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟