دوگاری: نیمار باید از پاری‌سن‌ژرمن و هوادارانش عذرخواهی کند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رفتار نیمار در تابستان برای تحت فشار گذاشتن پاری‌سن‌ژرمن جهت موافقت با بازگشت او به بارسلونا مورد انتقاد خیلی‌ها قرار گرفت و او را به میزان زیادی از چشم هواداران PSG‌ انداخت. کوتاه نیامدن تیم فرانسوی از موضع خود در مورد فروش نیمار، در نهایت سبب شد که این بازیکن 27 ساله در پارک‌دو‌پرنس بماند و حالا انتظار می‌رود که او روزهای سختی را برای بازی در حضور هوادارانی که از او کینه به دل گرفته‌اند، تجربه کند. به همین دلیل کریستوف دوگاری به نیمار توصیه کرد که از پاری‌سن‌ژرمن و هوادارانش عذرخواهی کند.

دوگاری به رادیو مونت‌کارلو اسپورت گفت: نیمار باید از PSG، از مسئولان باشگاه، از مردم شهر پاریس و هواداران پاری‌سن‌ژرمن عذرخواهی کند. او باید از هر حیث یک الگو باشد اما او تا رسیدن به چنین جایگاهی خیلی فاصله دارد. اکنون دیگر مسئله احترام در میان است.

این نخستین باری نیست که بازیکن سابق بارسلونا از نیمار به خاطر رفتارهایش انتقاد می‌کند. در حقیقت دوگاری یکی از اصلی‌ترین منتقدان ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در فرانسه است.

او چند ماه پیش نیز با زیر سؤال بردن تعهد نیمار نسبت به پاری‌سن‌ژرمن گفته بود:«اگر من بودم، تا الان او را فروخته بودم.»

نیمار از فصل گذشته هنوز برای پاری‌سن‌ژرمن به میدان نرفته است و بازی امشب (ساعت 20 به وقت تهران) پاریسی‌ها می‌تواند اولین بازی مهاجم برزیلی برای قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه باشد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503382 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟