پنالتی را به آزمون دادم تا بالاخره گل بزند!

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از اکسپرس، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ فوتبال روسیه، تیم زنیت مدافع عنوان قهرمانی به دیدار آرسنال تولا رفت و ۳ بر یک به برتری رسید. آرتم زیوبا، دیروسی از روی نقطه پنالتی و شاتوف برای زنیت گلزنی کردند.

سردار آزمون در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد و در اواسط نیمه دوم از زمین خارج شد تا برای چندمین هفته پیاپی نتواند نام خودش را به عنوان گلزن مطرح کند. ده‌روسی بعد از این دیدار گفت قصد داشت پنالتی اول را هم او بزند ولی به آزمون داده شد.

سرگئی سماک سرمربی زنیت بعد از این دیدار درباره پنالتی زدن سردار آزمون گفت:‌ ما پنالتی‌زن‌هایی در تیم داریم. در این بازی هم آرتم می‌توانست پنالتی بزند ولی او پنالتی خودش را به سردار داد تا بتواند بالاخره گلزنی کند ولی نتوانست. مشکلی نیست. بالاخره موقع گلزنی سردار هم فرا می‌رسد. با او تمرین خواهیم کرد و منتظر می‌مانیم تا پای او باز هم به گلزنی باز شود. مطمئن باشید که سردار باز هم به روند گلزنی بازمی‌گردد.

او در ادامه گفت: نیمه اول موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم ولی مدافعان آرسنال تولا خیلی خوب دفاع کردند و مانع از باز شدن دروازه تیمشان شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 503337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟