شاهین طبع: خدا با ما بود و توانستیم المپیکی شویم

به گزارش گروه ورزشی ر کنا، مهران شاهین طبع پس از برد تیم ملی بسکتبال برابر فیلیپین و صعود به المپیک توکیو در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: بازی خوبی برابر فیلیپین داشتیم. ما برابر پورتوریکو و اسپانیا در دقایقی آخر باخته بودیم. آنها تیم‌های بزرگی بودند که برابرشان باخته بودیم و این موضوع بر کار ما تاثیر گذاشته بود.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ادامه داد: برابر فیلیپین باید با اختلاف خوب برنده می‌شدیم. افتخار بزرگی بود و توانستیم برنده شویم و سهمیه المپیک را بگیریم. من این اتفاق خوب را به همه مردم تبریک می‌گویم.

شاهین طبع ادامه داد: نحوه برگزاری مسابقات و شرایط جدید فیبا کیفیت کار را بالاتر می‌برد. این شرایط فرصت دوباره‌ای به تیم ها می‌دهد که بتوانند رقابتشان را ادامه بدهند. در این جام هم خدا با ما بود و توانستیم با برد در ۲ بازی اخیر سهمیه بگیریم.

وی درباره بازی نکردن میثم میرزایی در جام جهانی ۲۰۱۹ اظهار داشت: موضوع کاملا بحث فنی است. برخی سوال‌ها درباره وظیفه مربی است. میثم بازیکن خوبی است و در رقابت‌های انتخابی خیلی به ما کمک کرد.

شاهین طبع افزود: بعضی اوقات و در برخی شرایط یکسری بازیکنان با تجربه‌تر هستند و در آن زمان باید از آنها استفاده کنیم. بازی نکردن او کاملا فنی بود و مساله دیگری وجود ندارد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال درباره دیدار با فیلیپین بیان کرد: این تیم توانایی امتیازآوری زیادی دارد. ما نیز باید با اختلافی برنده می‌شدیم که بتوانیم در صورت باخت چین سهمیه بگیریم. به هر حال ما در جریان بازی تحت تاثیر مسابقه چین و نیجریه هم بودیم و در این دقایق کار حساس‌تر می‌شود و به نظرم مربی نیز باید بیشتر دقت کند. زمانی که چین از حریفش عقب بود بازیکنان انگیزه بیشتری گرفته و امتیاز بیشتری کسب کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 502461 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟