زنوزی: پیشنهاد مدیرعاملی باشگاه استقلال را رد کردم/ بیرانوند باید خود را اصلاح کند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مورد خصوصی شدن این باشگاه پرهوادار تبریزی عنوان کرد: مالک اصلی تیم تراکتور هواداران پرشور آن هستند و من به نمایندگی از همه آن‌ها برنامه ریزی‌های این تیم را به دست گرفته ام تا این باشگاه را با کمک مدیران به جایگاه اصلی خود برسانیم.

باشگاه‌داری در ایران ورشکسته است

او افزود: می‌خواهیم در باشگاه تراکتور سودآوری داشته باشیم و سهام آن را به هواداران واگذار کنیم. باشگاه‌داری در ایران ورشکسته است و دلیل اصلی آن مدیریت دولتی است. در باشگاه‌داری به شیوه دولتی با وجود زمینه استفاده از برخی امکانات، به جای سودآوری برخی اوقات دیده شد در مسابقات آسیایی این تیم‌ها ناکام بوده اند. روز اولی که به فوتبال آمدم قصد داشتم برنامه اقتصادی را در تراکتور پیاده کنم و اپلیکیشنی برای این موضوع طراحی کردیم. حالا دست در جیب هوادار کردیم و از آن‌ها پول می‌خواهیم. ما باید بابت هواداری از آن‌ها ممنون باشیم.

او ادامه داد: وقتی از جیب خود هزینه نمی‌کنید و از جیب دیگری باید مایه بگذارید همین مشکلات هم رخ می‌دهد. ما از جیب ۸۰ میلیون برای برخی باشگاه هزینه می‌کنیم. پس برای همین است که نمی‌توانیم در مجامع بین المللی بدرخشیم.

فدراسیون فوتبال یک تشکر خشک و خالی از من نکرد

زنوزی گفت: حدود ۸ سال به فدراسیون کشورم سرویس و هواپیمای رایگان در اختیار تیم ملی قرار دادم. اما آن‌ها حتی یک تشکر خشک و خالی نکردند. با هواپیمای من مسافرکشی کردند و حرفی نزدم. ما با آدیداس قرارداد بستیم و این شرکت حامی پیراهن‌های ما شده است و به فدراسیون بابت این لباس‌ها پولی ندادیم.

با بازیکنان به صورت ارزی قرارداد نمی‌بندم

او اظهار کرد: من با بازیکنان جدید قرارداد ارزی نبستم. در فدراسیون تمامی اسناد موجود است. من از جیب هزینه می‌کنم. کسی هزینه را بالا می‌برد که از جیب ملت هزینه می‌کند.. فوتبال حاشیه خاص خود را دارد. من در این بیست و چند سالی که در فوتبال هستم سعی کردم هیچ وقت خود را برجسته نکنم.

بیرانوند باید از نظر اخلاقی خود را اصلاح کند

زنوزی در مورد طرح شکایت از علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش تیم پرسپولیس تهران بیان کرد: بیرانوند چندین بار حرکات غیر ورزشی انجام داده است. علیرضا یکی از بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران است، اما از نظر اخلاقی باید خود را اصلاح کند. این بازیکن به سودش است بعد حواشی که در تبریز پیش آمد کمی مودبانه‌تر با هواداران برخورد کند. در فیفا هم این اتفاقات قانون خاص خود را دارد و نباید بازیکن با هوادار وارد درگیری لفظی شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟