ورمزیار: استقلال راحت امتیاز از دست ندهد

«صادق ورمزیار»  اظهار داشت: استقلال اگر می‌خواهد مدعی قهرمانی در لیگ برتر باشد باید نگرش جدیدی را در تاکتیک‌های خود ایجاد کند.

وی افزود: استقلال در ۲ بازی خود نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و این اصلا برای این تیم اتفاق خوبی نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید از همان هفته‌های ابتدایی لیگ امتیازات خود را جمع کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در سال‌های گذشته امیتازات زیادی را در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر از دست داد و همین موضوع باعث شد قهرمانی را از دست بدهد.

ورمزیار تصریح کرد: بازیکنان استقلال باید بدانند پیراهن چه تیم بزرگی را پوشیده اند و در مسابقات آینده تلاش بیشتری را از خود نشان دهند. هواداران استقلال از آن‌ها انتظارات زیادی دارند که باید برآورده سازند.

بازیکن اسبق استقلال تاکید کرد: رفتارهای استراماچونی به عنوان سرمربی استقلال مناسب نبوده است و او باید تغییر رفتار دهد. این رفتارها جز این که حاشیه‌ای برای استقلال درست کند نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: مدیران استقلال نباید اجازه دهند این حاشیه ها ادامه داشته باشد. اگر این حاشیه‌هایی که ایجاد شده است کنترل نشود به طور حتم استقلال متضرر می‌شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟