دبیر: تیم‌های یازدهم و نهم دنیا را تحویل گرفتیم، توقع آن چنانی نداشته باشید

به گزارش گروه ورزشی رکنا، علیرضا دبیر در پایان مجمع فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم که وقت گذاشتند. امروز بحث حسابرسی سال 97 فدراسیون مطرح شد و 40 میلیارد تومان بدهی تا پایان سال 97 مشخص شد. امروز هم اعلام کردم نزدیک 52 میلیارد تومان در مجموع بدهی داریم. به دنبال شفاف سازی بودیم و اعضای مجمع متوجه شدند چرا این بدهی‌ها به بار آمده است.

وی تاکید کرد: هم باید کار روزانه خودمان را دنبال کنیم هم برای پرداخت بدهی‌ها اقدام کنیم. دو سال بودجه فدراسیون پیش‌خور شده است.باید جذب اسپانسر داشته باشیم و با کمک وزارت و کمیته ملی المپیک و هیئت‌ها در ظرف یکی دو سال این مشکلات را حل خواهیم کرد.

دبیر با بیان اینکه در جریان سفرش به روسیه بحث تعلیق کشتی را با ارتباطات شخصی از بین برده رفته است، گفت: نزدیک به 4 میلیارد تومان به فدراسیون جهانی بدهی داریم که باید پرداخت کنیم.

رییس فدراسیون کشتی درباره صحبت‌های خود در مجمع مبنی بر اینکه از فدراسیون بنگلادش تماس گرفته و گفته‌اند که پول بلیت ما را بدهید چرا که فدراسیون قبلی سالی یکی دو بار این‌کار را انجام می‌داد، گفت: اجازه بدهید درباره اینکه آیا ملزم به پرداخت بلیت کشورهای دیگر هستیم یا نه صحبتی نکنیم.

وی در مورد بدهی‌های مالیاای فدراسیون تاکید کرد: بحث مالیات را وزارت ورزش و شخص وزیر در حال پیگیری است.اینکه فدراسیون مالیات حقوق و ...را از پرسنلش بگیرد و پرداخت نکند بحث دیگری است و شامل بدهی‌های فدراسیون می‌شود. بدهی مالیاتی هم بدهی است که باید پرداخت شود.

دبیر درباره برنامه‌های خود برای جذب حامیان مالی اظهار داشت: باید تلاش دو برابری کنیم تا جبران کنیم.بعد از مهر ماه با هیئت‌های استانی باز هم جلسه خواهیم داشت.

وی درباره پیگیری مباحث فنی نیز تصریح کرد: هم من و هم سوریان تمرینات تیم‌های ملی را زیر نظر داریم اما واقعیت این است در مباحث فنی در چند سال گذشته عقب‌گرد داشته‌ایم. تیم‌های نهم و یازدهم دنیا را تحویل گرفتم. کشتی خم رنگرزی نیست.کسی که قرار است قهرمان المپیک شود 8 سال حداقل زمان می‌خواهد. اگر با دست بردن زیر کتف و هل دادن به بیرون می‌خواهیم در المپیک نتیجه بگیریم به جایی نمی‌رسیم. شک نکنید ما تلاش‌مان را می‌کنیم و به دنبال مدال‌های بهتر هستیم اما تیم‌های یازدهم و نهم دنیا را تحویل گرفتیم توقع نداشته باشید نتیجه آن چنانی در مسابقات جهانی بگیریم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟