سومین ایرانی هم در 24 ساعت گذشته به یک تیم اروپایی پیوست

به گزارش گروه ورزشی رکنا، مهدی مهدی‌خانی فوتبالیست ۲۲ ساله که در تیم های پدیده، نیروی زمینی و… حضور داشت و مدنظر پرسپولیسی ها برای لیگ نوزدهم بود، راهی لیگ کرواسی شد و به تیم واراژدین پیوست. او فصل قبل در تیم یحیی گل محمدی درخشش فوق العاده ای داشت و پای ثابت اردوهای تیم ملی امید نیز بود و در شرایطی که بسیاری پیش بینی می کردند لیگ نوزدهم را در ایران باشد اما به فوتبال اروپا رفت.

مهدی مهدی‌خانی که در پست هافبک هجومی و مهاجم می تواند ایفای نقش کند، در تابستان با یحیی گل محمدی به مشکل خورد و از تیم شهر خودرو کنار گذاشته شد. این در حالی است که چند تیم مدعی به دنبال او بودند اما قرارداد با باشگاه مشهدی سبب شد تا نتواند انتخاب هایی در داخل ایران داشته باشد.

سرانجام او تصمیم گرفت راهی لیگ کرواسی شود و قراردادی نسبتا بلند مدت را با واراژدین کرواسی امضا کند. واراژدین یکی از شهرهای مهم کشور کرواسی محسوب می شود و در بالاترین سطح فوتبال این کشور نیز تیم دارد. تیم واراژدین اکنون در قعر جدول لیگ قرار دارد.

آن ها در فهرست خود بازیکنان خارجی از بلاروس، بوسنی، غنا، عربستان و مونته نگرو را جای داده اند و حالا مهدی خانی ششمین بازی خارجی این تیم خواهد شد.

فوتبال ایران در سال های اخیر لژیونرهای بیشتری را در خود داشته است. فصل قبل صادق محرمی به نخستین بازیکن ایرانی لیگ کرواسی تبدیل شد و حالا مهدی خانی راهی کشوری شده که مربیان زیادی را در لیگ خلیج فارس داشته است. رقابت مهدی خانی و محرمی در تیم های واراژدین و لوکوموتیو یکی از جذابیت های این فصل لیگ کرواسی برای فوتبال دوستان ایرانی خواهد بود.

طی 24 ساعت گذشته پس از پیوستن قوچان نژاد به زوله و صیادمنش به استانبول اسپورت، مهدی خانی سومین بازیکن ایرانی است که به یک تیم اروپایی این بار در کرواسی می پیوندد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501247 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟