واکنش سایت روسی به غیبت یزدانی و هادی در رقابت‌های جهانی

به گزارش گروه ورزشی رکنا، این سایت روسی با اشاره به غیبت رضا یزدانی و پرویز هادی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ عنوان کرد: کمتر از سه هفته قبل از شروع رقابت‌های جهانی مربیان تیم ملی ایران مجبور شدند به دلیل مصدومیت؛ ۲ کشتی گیر شماره اول خود را کنار بگذارند و نفرات جدید را معرفی کنند.

این تیم بدون رضا یزدانی قهرمان دو دوره جهان در وزن ۹۷ کیلوگرم و پرویز هادی قهرمان سنگین وزن که در مسابقات سال گذشته با شکست طا‌ها اکگول قهرمان المپیک به مدال برنز رسیده بود در قزاقستان حاضر خواهد شد.

بر همین اساس نیز بجای نفرات مصدوم علی شعبانی و یدالله محبی جایگزین شدند تا ترکیب تیم ایران در نور سلطان قزاقستان را رضا اطری (۵۷ کیلوگرم)، بهنام احسان پور (۶۱ کیلوگرم)، امیر محمد یزدانی (۶۵ کیلوگرم)، یونس امامی (۷۰ کیلوگرم)، رضا افضلی (۷۴ کیلوگرم)، بهمن تیموری (۷۹ کیلوگرم)، حسن یزدانی (۸۶ کیلوگرم) و علیرضا کریمی (۹۲ کیلوگرم) تشکیل بدهند.

گفتنی است رقابت‌های جهانی کشتی و گزینشی المپیک روز‌های ۲۳ تا ۳۱ شهریورماه در شهر نورسلطان کشور قزاقستان برگزار می‌شود و ۱۰۸ کشتی گیر (آزاد، فرنگی و زنان) در ۶ وزن المپیکی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را بدست می‌آورند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 501213 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟