دین محمدی: استقلالی‌ها بدانند وقت تلف‌شده جزئی از فوتبال است

به گزارش گروه ورزشی رکنا، «سیروس دین محمدی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: این که استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر امتیازات مهمی را از دست بدهد اتفاق خوبی نیست.

وی افزود: استقلال در بازی با با فولاد خوزستان نمایش خوبی به اجرا گذاشت اما در فوتبال به خوب بازی کردن امتیاز نمی‌دهند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: فوتبال ۹۰ دقیقه است و باید به آن وقت‌های تلف شده را نیز اضافه کرد. تا زمانی که سوت پایان مسابقه از سوی داور به صدا در نیامده است بازیکنان باید حواس خود را جمع کنند تا پیروزی را با تساوی عوض نکنند.

دین محمدی تاکید کرد: متاسفانه بازیکنان استقلال در دو بازی ابتدایی خود در لیگ برتر کم تجربگی کردند و در دقایقی گل خوردند که فرصت جبران وجود نداشت.

وی تاکید کرد: استقلال بازیکنان خوبی در اختیار دارد، بازیکنان جوانی که می‌توانند در آینده به فوتبالیست‌های بزرگی تبدیل شوند اما به نطر من استقلال از نبود یک فرمانده و لیدر اصلی در تیم خود بی بهره است.

مربی سابق استقلال در پایان گفت:متاسفانه در هفته‌های اخیر حاشیه‌های زیادی برای استقلال شکل گرفته است که این حاشیه‌ها می‌تواند مشکلات زیادی را برای استقلال به وجود آورد. امیدوارم با تدابیر مسولان استقلال این حاشیه‌ها هرچه سریعتر از بین رود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 500918 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟