زیدان: بیل در رئال می‌ماند

به گزارش گروه ورزشی رکنا، رئال مادرید شنبه در هفته نخست لالیگا باو جود ۱۰ نفره شدن در نیمه دوم ۳ بر یک سلتاویگو را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: به خاطر بازیکنان و قدرتی که به نمایش گذاشتیم خیلی خوشحال هستم. ما تنها در حفظ توپ خوب نبودیم بلکه در دفاع نیز خوب عمل کردیم و این موضوع نقش کلیدی در بازی داشت. در نیمه دوم با ۱۰ بازیکن خیلی خوب عمل کردیم. باید به بازیکنان تبریک گفت و به این روند ادامه داد.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: چنین شروعی خیلی اهمیت دارد. ما در پیش فصل از لحاظ نتایج مشکلاتی داشتیم. تلاش مان فوق العاده بود و برابر سلتاویگو از بازی خوب و پیروزی مان لذت بردیم. وینیسیوس جونیور و گرت بیل بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. سپس باید آن ها را تعویض می کردم چون خیلی کار کرده بودند و ایسکو و لوکاس واسکس که به جای آن ها وارد زمین شدند نیز نمایش خوبی داشتند. به خاطر گلزنی واسکس خوشحالم. ما ۱۰ نفره برابر یازده بازیکن بازی کردیم و عملکرد خوبی داشتیم.

سرمربی فرانسوی افزود: بازی کردن در ورزشگاه بالائیدوس سخت است و نتیجه خوبی کسب کردیم. سلتاویگو حریف سرسختی است. چیزی عوض نشده است. ما در همه زمینه‌ها برتر بودیم.

زیدان به بیل اشاره کرد و گفت: او مانند دیگر بازیکنان این جا است. از عملکردش خشنودم. بیل در مادرید خواهد ماند. بیل و وینیسیوس خیلی خوب بودند.

لوکا مودریچ به خاطر خطای شدید کارت قرمز مستقیم دریافت کرد و اخراج شد. سرمربی رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: صحنه را ندیدم. با مودریچ صحبت کردم و به نظر او نباید کارت قرمز دریافت می‌کرد. داور متفاوت تصمیم گرفت و باید آن را پذیرفت. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد و ممکن است محرومیتش برای یک بازی باشد.

بارسلونا در هفته نخست با یک گل مغلوب اتلتیک بیلبائو شد. زیدان درباره این باخت گفت: ما به خودمان فکر می کنیم. مهم تر از همه کسب سه امتیاز بود. باید به بازیکنان تبریک گفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 497608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟