یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا / فاکس اسپورت: خط دفاع بد ذوب آهن جریمه شد

به گزارش گروه ورزشی رکنا، این سایت پس از برتری 4 بر 3 الاتحاد برابر ذوب آهن (در مجموع 6 بر 4) نوشت: الاتحاد عربستان با شکست ذوب آهن ایران به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

با نشان دادن نمایشی خوب از ابتدای بازی در ورزشگاه العربی قطر، به نظر می رسید الاتحاد با آمادگی خوب محمدباقر صادقی به مشکل بخورد. در سه موقعیت، این دروازه بان سیوهای بی نظیری را از خود نشان داد و توپ های رومارینیو، کارلوس ویانئوا و لویز خمینز را مهار کرد.

اما در اواخر نیمه اول، خط دفاع بد ذوب آهن سرانجام جریمه شد. امیلیانو ویچیو با پاس گل ویانئوا باعث گلزنی تیمش شد. 8 دقیقه بعد، ذوب آهن با ضربه آزاد توپ را به کنج دروازه الاتحاد جای داد و با شروع نیمه دوم ذوب آهن بار دیگر از حریف قدر خود عقب افتاد و صادقی توپ را درون دروازه خود دید.

10 دقیقه بعد، الاتحاد سومین گل را در این بازی به ثمر رساند و این بار حمدان الشمرانی سومین گل را برای رومارینیو ساخت. الاتحاد در دقیقه 70 بازی موفق شد چهارمین گل این دیدار را به ثمر برساند و رومارینیو بازهم برای تیمش گلزنی کرد.

ذوب آهن دو دقیقه بعد یکی از گل های الاتحاد را پاسخ داد و هادی محمدی با استفاده از کرنر قاسم حدادی فر دروازه تیم حریف را باز کرد. این تیم ایرانی در دقایق پایانی بازی با ضربه مارکائولی کریسانتوس به سومین گل بازی دست یافت و در نهایت با نتیجه 4 بر 3 از این تیم عربستانی شکست را پذیرا شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 496440 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟