کنایه دوباره پیکه به رئال مادرید

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از مارکا، جرارد پیکه پیش از دیدار دوستانه بارسلونا برابر ناپولی در نشست خبری درباره آنتوان گریزمان، نیمار، رئال مادرید، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. مدافع بارسلونا گفت: امضای قرارداد با بازیکنان جدید یک قدرت تازه به ما داده است. سطح بالای آن ها را می بینید که به ما در همه رقابت ها کمک خواهند کرد. هر تیمی یک هدف متقاوت دارد. ما باید انتظارها را کنترل کنیم چون ممکن است به خودمان ضربه بزنیم. فاتح لالیگا شدیم اما برخی از مردم خوشحال نشدند. باید به مسائل با چشم انداز نگاه کنیم. باید به دنبال فتح همه عناوین باشیم اما با پای روی زمین. قهرمانی در لالیگا همیشه نخستین هدف ما است چون نشان دهنده ثبات و یک فصل خوب است. درست است که تمایل زیادی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم اما می دانیم سخت است و باید واقع بین بود. رقابت اصلی برای ما لالیگا است.

شایعه بازگشت نیمار به بارسلونا وجود دارد. پیکه در این رابطه اظهار کرد: او بازیکن بزرگی است و تیم، شهر و باشگاه را می شناسد. مطمئن هستم افراد زیادی از عملکردش در این تیم خشنود بودند. می دانم که این انتقال خیلی سخت خواهد بود. او در پاری سن ژرمن بازی می کند و اکنون ما یک تیم کامل داریم تا بتوانیم عناوین را فتح کنیم. رابطه من را با نیمار می دانید و خوشحال می شوم در این جا باشد. او اکنون در پاری سن ژرمن بازی می کند و نظرم تغییر نمی کند. با او صحبت کردم. این ها مکالمات خصوصی هستند و دلیلی نمی بینم آن ها را در این جا مطرح کنم. سال هایی که با او بودیم ... او یک ستاره بیرون و داخل زمین است. منتظر اتفاق ها هستیم.

گریزمان در این تابستان با بارسلونا قرارداد امضا کرد. مدافع اسپانیایی درباره مهاجم فرانسوی اظهار کرد: اهمیتی ندارد که سال گذشته چه اتفاقی افتاد چون اکنون همراه تیم است.

پیکه در مورد کارلو آنچلوتی گفت: او دوران موفقی داشته است به همین خاطر جایی است که باید باشد. روش بازی اش با ناپولی مانند ما است و بیشتر بر اساس حفظ توپ است.

او درباره فیلیپ کوتینیو اظهار کرد: دوست دارم در بارسا بماند اما می دانم چه چیزی می خواهد تا شاد باشد. تا آخرین روز نقل و انتقالات نمی دانیم بماند یا نه. تصمیم من نیست و خود بازیکن و باشگاه باید در این رابطه به نتیجه برسند. امیدوارم از تصمیمی که می گیرد خشنود شود.

لیونل مسی پیش از جام گامپر با هواداران صحبت کرد و اعلام کرد که از حرف های سال گذشته اش پیشمان نیست و بازهم در فصل جدید برای فتح تمام جام ها تلا ش خواهند کرد. پیکه درمورد اظهارات کاپیتان بارسلونا گفت: دیگر نمی توان فشار بیشتری به ما وارد کرد چون فشاری که روی ما است هیچ کس در دنیا ندارد. اگر فاتح سه گانه نشویم به نظر می‌رسد یک سال بد داشته‌ایم. او به عنوان یک کاپیتان هوادران و بازیکنان را تهییج کرد. در یک سال ممکن است هزار اتفاق بیفتد. باید آماده باشیم. آسان نیست.

مدافع بارسا در پایان اظهار کرد: هشت قهرمانی از یازده لالیگا اخیر یک موفقیت محسوب می شود. پیش از این چنین رکوردی را به ثبت نرسانده بودیم. لالیگا یکی از قدرتمند ترین رقابت های جهان است. شاید چون با اختلاف ۲۰ یا ۱۵ امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان می شویم آن را ارزشمند نمی دانند. باید آن را ارزشمند دانست چون نسبت به دیگر تیم ها خیلی قوی بودیم. هر سال با تیم هایی همچون رئال مادرید، سویا، اتلتیکومادرید، والنسیا و... رقابت می کنیم. این تیم ها در اروپا بازی می کنند و عادت دارند قهرمان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا شوند. می توانیم مانند برخی تیم‌ها روی لیگ قهرمانان تمرکز کنیم و لالیگا و کوپا دل ری را کنار بگذاریم اما ما با رولت روسی (نوعی شرط‌بندی بر زندگی یا مرگ است) بازی نمی‌کنیم. ما می خواهیم کارها را به خوبی انجام دهیم، لالیگا را پایه قرار می‌دهیم و می‌خواهیم تا پایان فصل در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 495177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟