خروج هوینس از بایرن مونیخ بعد از 40 سال

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از بیلد، اولی هوینس رئیس ۶۷ ساله بایرن مونیخ اعلام کرد که نمی‌خواهد در انتخابات ریاست باشگاه بایرن مونیخ که موعد آن نوامبر ۲۰۱۹ است شرکت کند. گفته می‌شود هربرت هینر به عنوان رئیس جدید باشگاه بایرن مونیخ انتخاب خواهد شد. هینر از جمله افراد نزدیک به اولی هوینس بوده است و با نظر او به باشگاه بایرن مونیخ نزدیک شده است.

هوینس در ۲۷ سالگی فوتبال خود را به اتمام رساند و در سال ۱۹۷۹ به عنوان یکی از مسئولان باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد. او از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۴ به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ مشغول به کار شد و فعالیت خود را در این تیم انجام داد. در طول ۴۰ سال حضور او در باشگاه بایرن مونیخ، این تیم آلمانی به ۱۶ قهرمانی در بوندسلیگا دست یافت و دو بار فاتح لیگ قهرمانان شد و یک بار نیز جام یوفا را بالای سر برد.

هواداران باشگاه بایرن مونیخ که از این تصمیم هوینس ناراحت هستند، با جمع آوری امضا در تلاش هستند تا او را متقاعد به ادامه حضور در بایرن مونیخ کنند. آنها معتقد هستند که هوینس نقش غیرقابل انگاری در موفقیت این تیم آلمانی داشته است. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟