انتقامگیری از برزیلی‌ها شیرین بود

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا حضرت پور در خصوص پیروزی تیم والیبال جوانان مقابل برزیل و صعود به فینال رقابت‌های جوانان جهان افزود: بازی خیلی خوبی مقابل برزیل انجام دادیم و خوشحالم که این تیم را شکست دادیم، چون در لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ باخت برابر برزیل حسرت بزرگی برای مان همراه داشت.

وی گفت: بعد از اینکه در لیگ ملت‌ها به برزیل باختیم خیلی ناراحت شدیم، اما شکست سه بر صفر آن‌ها در قهرمانی جوانان جهان اتفاق بسیار خوبی بود. برزیل تیم قدرتمندی است، اما مقابل تیم ایران حرفی برای گفتن نداشت. الان در فینال هستیم و کار ما هنوز تمام نشده و مقابل تیم ایتالیا هم کار سختی داریم امیدوارم این تیم را هم شکست دهیم و قهرمانی در جهان را به دست آوریم.

لیبروی تیم والیبال جوانان درباره عملکردش مقابل تیم برزیل افزود: من برای بازی با برزیل خیلی انگیزه داشتم، چون همانطور که گفتم در لیگ ملت‌ها به برزیل باخته بودیم.

حضرت پور درباره اینکه تیم والیبال جوانان ایران برای نخستین بار فینالیست رقابت‌های جوانان جهانی شده است، گفت: خوشحالم که با پیروزی مقابل برزیل تاریخ سازی کردیم. ما توانایی شکست ایتالیا را هم داریم و حق تیم ایران است که قهرمان شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟