فاکتور ۲۱ میلیونی دوبی از مذاکره بی‌نتیجه با پاتوسی + جزییات

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اگر لیگ برتر طبق برنامه زمانبندی خود برگزار می‌ شد، استقلال باید دهم این ماه در مسابقات شرکت می‌کرد، آن هم در شرایطی که  هنوز تکلیف چند پست حیاتی این تیم مشخص نشده است. غیر از دفاع چپ و هافبک دفاعی اصلی، هافبک طراح یا پلی‌میکر مهم‌ ترین گزینه‌ای است که باید در موردش سریع‌تر تصمیم‌گیری شود مخصوصا اینکه درمورد پستی صحبت می‌کنیم که برای استقلالی‌ها در سال‌های اخیر بی‌اندازه مهم بوده است. درخشش جباروف و پاتوسی در این پست و جدایی بحث برانگیز هر دو بازیکن سبب‌ شده تا هواداران تیم آبی پایتخت بی‌اندازه روی بازیکن بعدی حساس شوند.

فقط کافی است تا شما جای خبرنگار بودید تا صورتحساب فاکتور ۲۱ میلیون تومانی استقلالی‌ها برای بلیت پاتوسی را در دستان هادی مباشری می‌دیدید و از او داستان کلاهی که در دوبی سر استقلال رفت را می‌شنیدید. آن گاه متوجه شوید که انتقال این بازیکن به بن یاس، چقدر نقشه‌های آبی‌پوشان را به‌هم ریخته است. قرار بود خطیر و پاتوسی در استانبول همدیگر را ملاقات کنند، اما این اتفاق رخ نداد و پاتوسی درخواست مذاکره در دوبی را داد. مذاکره‌ای که درنهایت به دور‌خوردن استقلال و پیوستن پاتوسی به شفر انجامید. از آن لحظه بود که استقلال دوباره درگیر یافتن جانشین بازیکنی شد که در مدت نیم‌فصل حسابی خود را در دل هواداران جا کرده بود.

سینا در بازی فتحی نیست

در روز‌های اخیر صحبت از انتقال یک بازیکن به نام کانسلین به استقلال مطرح شد. بازیکنی که گویا کارهایش توسط سینا، مدیر برنامه‌های پاتوسی و ایسما صورت می‌گرفت، اما این انتقال رخ نداد و سینا در مصاحبه‌ای تاکید کرد که فعلا این بازیکن قرار نیست به استقلال ملحق شود. با این‌حال شنیده‌ها حاکی از این است که فتحی مطلقا تمایلی به جذب بازیکن از این مدیربرنامه ندارد و دیگر نمی‌خواهد با این دلال کار کند.

۳ گزینه جدید در دستور کار

استقلالی ها سه گزینه خارجی برای این پست درنظر گرفته‌اند. نفر اول ریکاردو بلانکوی آرژانتینی است که سبک بازی‌ او  شباهت‌های زیادی به جباروف دارد و نامش به‌تازگی به رسانه‌های ایران راه پیدا کرده است. دو بازیکن دیگر نیز ایتالیایی هستند و مورد نظر شخص استراماچونی و اسم‌هایشان نیز هنوز درز نکرده است. گویا این دو با نفراتی که قبلا اسمشان مطرح شده بود فرق دارند و کسی هنوز از اسم آن‌ها با خبر نیست غیر از فتحی. پیش از این از پوکیارلی به‌عنوان یکی از گزینه‌های مد نظر استراماچونی نام برده می‌شد و مشخص نیست که آیا او یکی از این دو بازیکنی هست که به فهرست نهایی آبی‌پوشان اضافه شده یا خیر. به هر حال این سه بازیکن نفراتی هستند که قرار است جانشین پاتوسی از بین آن‌ها انتخاب شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492307 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟