بیل با نیشخند به رئالی‌ها آماده عقد قرارداد با جیانگسو شد + عکس

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از نشریه مارکای اسپانیا، گرت بیل تا عقد قراردادی پرزرق و برق با تیم جیانگسو سونینگ چین، فاصله زیادی ندارد.

 بیل با تیمی که همچون اینتر تحت مالکیت گروه سرمایه‌ گذاری سونینگ چین قرار دارد به توافق رسیده و قرار است میان طرفین قراردادی سه ساله به ارزش 66 میلیون یورو منعقد شود که به موجب آن بال ولزی کهکشانی‌ها هفته‌ای یک میلیون پوند حقوق خواهد گرفت. مارکا همچنین مدعی شده است که بیل امروز شنبه به هواداران جیانگسو معرفی خواهد شد.

در صورتی که این اتفاق رخ دهد، بیل حتی از استفان الشعراوی مهاجم سابق رم که به تازگی به تیم شانگهای شنهوا پیوسته است، بیشتر حقوق خواهد گرفت. الشعراوی در حال حاضر 15 میلیون یورو در فصل حقوق می‌گیرد.

در همین حال گفته می‌شود که ممکن است جیانگسو پس از خرید بیل، او را به اینتر انتقال دهد. اینتر و جیانگسو پیش از این هم سابقه مبادله بازیکن داشته‌ اند که آخرین مورد آن انتقال میراندا، مدافع میانی برزیلی نراتزوری به چین بود که روز گذشته نهایی شد.

بیل در حالی آماده ترک رئال مادرید و سفر به چین شده که رابطه‌اش با کهکشانی‌ها اخیراً دچار تنش شده است. بعد از اظهارات صریح زین‌الدین زیدان، سرمربی کهکشانی‌ها در مورد عدم نیازش به بیل و ابراز امیدواری او برای فروش هرچه زودتر این بال ولزی، بیل نیز با انجام حرکتی جنجالی در بازی دوستانه بامداد امروز شنبه رئال مقابل اتلتیکومادرید، بیش از پیش روابط میان طرفین را تیره و تار کرد. او در دقیقه 72 زمانی که بازی 7 بر یک به سود اتلتیکومادرید در جریان بود، در حالی که به نیمکت رئال نگاه می‌کرد، نیشخندی زد که به مذاق هواداران تیم سفیدپوشان پایتخت اسپانیا خوش نیامد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

گرت بیل

 

کدخبر: 492184 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟