اولین واکنش زیدان به تحقیر مقابل اتلتیکومادرید

به گزارش گروه ورزشی رکنا و به نقل از آس، رئال مادرید در یک بازی دوستانه ۷ بر ۳ مغلوب اتلتیکو مادرید شد. زین الدین زیدان پس از این شکست سنگین گفت: خیلی بد بازی را شروع کردیم. پس از هشت دقیقه ۲ بر صفر شکست خورده بودیم. نتوانستیم به بازی برگردیم. نیمه نخست خیلی سخت بود. هرگز نتوانستیم بازی مورد دلخواهمان را ارائه دهیم. در همه بخش ها مشکل داشتیم. می‌دانیم که تیم حریف به ما هفت گل زد. این اتفاق نباید رخ می‌ داد اما بازیکنان شرایط را درک می کنند. آن‌ ها ناراحت هستند. با این حال تنها یک بازی پیش فصل بود. تیم حریف در همه زمینه ها برتر بود. صحبت دیگری نیست.

سرمربی رئال مادرید در ادامه اظهار کرد: در پیش فصل هستیم. باید آرام بود. باید خود را برای هفدهم آگوست آماده کنیم (شروع لالیگا). برابر اتلتیکو در برخی نقاط مشکل داشتیم اما باید به کار خود ادامه دهیم‌.

سرمربی فرانسوی درباره برگزار شدن بازی های لالیگا در آمریکا گفت: در این ورزشگاه هواداران از نقاط مختلف جهان می آیند لالیگای ما در اسپانیا است و ما در اسپانیا بازی خواهیم کرد.

زیدان دوباره به داربی مادرید اشاره کرد و گفت: جبران نتیجه ۲ بر صفر سخت است چون باید حمله کنید و از طرفی انسجام خود را حفظ کنید. من تنها به شروع مان در بازی فکر می کنم. ادن هازارد افت نکرده بود بلکه همه در چنین شرایطی قرار داشتند. من نیز مانند بازیکنانم بودم. نمی توانیم یک یا دو نفر را مقصر بدانیم. ما در شروع بازی اشتباه کردیم و باید سریع آن را فراموش کنیم. با انگیزه به کار خود ادامه خواهیم داد. شکی در آن نیست. فصل برای ما خوب خواهد بود. مطمئن هستم. امروز شنبه نمی توانیم خوب باشیم. باید برگردیم، استراحت کنیم و به شروع لالیگا فکر کنیم.

سرمربی رئال مادرید در پایان گفت: نگران چیزی نیستم اما ناراحت هستم. برای شکست بازی نمی کنیم. اکنون نباید به گذشته نگاه کنیم. بازی بدی بود. برای فصل آینده فکر خواهیم کرد. برنامه ما بعد از این شکست تغییر نخواهد کرد. ما انگیزه داریم و تشنه قهرمانی هستیم. امروز یک بازی دوستانه برای ما بود اما برای اتلتیکو نه. مطمئن هستم رئال مادرید در فصل پیش رو نتایج خوبی خواهد گرفت. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 492173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟