پس از جدایی ماریو بودیمیر کروات از جمع پرسپولیسی ها، مدیران این تیم به دنبال جذب مهاجم جدیدی رفتند و اولویت آن‌ها جذب بازیکن خارجی در پست فوروارد است. نام گزینه‌های زیادی برای حضور در پرسپولیس شنیده می‌شد و البته در روز‌های گذشته برخی رسانه‌ها اعلام کردند که قرار است قوچان نژاد به پرسپولیس بازگردد که تکذیب شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در این باره بیان کرد: اولویت باشگاه جذب مهاجم خارجی است و در میان گزینه‌ها نام قوچان نژاد نبود. اولین بار است از شما نام قوچان نژاد را برای حضور در پرسپولیس می‌شنیدم.

قوچان نژاد ۳۱ ساله که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد، به احتمال زیاد از باشگاه آپوئل قبرس جدا می‌شود و باید دید تیم آینده او چه خواهد بود. قوچان نژاد که سابقه حضور در فوتبال آسیا را همراه با الکویت کویت و سیدنی استرالیا را دارد، هدفش این است در فصل جدید نیز به اروپا برود و در این تیم بازی کند.

البته پرسپولیسی‌ها که با اصرار کالدرون به دنبال مهاجم خارجی هستند، با مشکلات مالی روبرو هستند و گفته می‌شود سقف هزینه برای جذب مهاجم ۵۰۰ هزار دلار است و باید دید ایرج عرب و همکارانش چه فوتبالیستی را به خدمت می‌گیرند.

از سویی دیگر با توجه به مشکلات مالی، قوچان نژاد می‌تواند گزینه خوبی برای سرخپوشان باشد و شنیده می‌شود او علاقه زیادی به پرسپولیس دارد، اما اینکه آیا به این تیم می‌پیوندد یا خیر، مشخص نیست.

پرسپولیسی‌ها در پست مهاجم بازیکنانی همچون علی علیپور، مهدی شریفی، محمد امین اسدی، سعید کریمی، مهدی ترابی و ... در اختیار دارند و در فصل نقل و انتقالات نیز در این پست مهدی عبدی، احمدوند و روستایی را به خدمت گرفتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 490938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟