سهراب مرادی در آلمان مداوا می شود

به گزارش رکنا، مصدومیت د ست از سر سهراب برنمی‌دارد. قهرمان جهان و المپیک کماکان با کتف رنجور دست به گریبان است و ظاهرا قرار نیست که این مشکل حاد حل شود.

بعد از مصدومیت ماه گذشته، قهرمان المپیک و جهان در طول یک ماه اخیر هرگز دست به وزنه نشده بود و بیشتر امور درمانی خود را پیگیری می‌کرد و قرار بود با هماهنگی فدراسیون برای ویزیت دوباره راهی آلمان شود.

عصر روز گدشته و در تمرین کنترلی تیم ملی وزنه‌برداری سهراب وارد سالن تمرین شد و هوس کرد تا بعد از مدتها دوباره دست به وزنه شود.

او برای گرم کردن یک وزنه ۸۰ کیلویی را انتخاب کرد اما محمدحسین برخواه سرمربی تیم ملی به او تاکید کرد از وسوسه وزنه زدن عبور کند چرا که به صلاح وی نیست. برخواه به سهراب گفت: بهتر است که وزنه نزنی چون در شرایط فعلی سلامت تو بر هر چیزی ارجح است.

جالب اینکه سعید علی‌حسینی و علی هاشمی قهرمانان حاصر در اردو و دو دوست نزدیک سهراب نیز به وی توصیه کردند تا بی خیال وزنه زدن شود اما سهراب به برخواه و رفقا گفت که به دستش فشار نمی‌آورد و وزنه ۸۰ کیلویی چیزی نیست که سلامتی وی را به خطر بیندازد.

با این وجود متاسفانه به محض لیفت کردن وزنه، کتف مصدوم سهراب از جا در رفت و او دوباره مصدوم شد. بلافاصله بعد از این اتفاق کتف مرادی توسط تیم پزشکی فیکس و به سرعت به بیمارستان اعزام شد و در بیمارستان به اتاق عمل رفت و توسط تیم پزشکی جا انداخته شد.

سهراب سپس در بخش ویژه بستری و تحت مراقبت قرار گرفت و قرار است امروز از کتف مصدوم اون MRI گرفته شود تا میزان مصدومیت و وضعیت دقیق کتف وی مشخص شود.

با توجه به این شرایط فدراسیون تصمیم گرفته با مهیا کردن شرایط هر چه زودتر سهراب را به آلمان اعزام کند تا در هانوفر زیر نظر متخصصان روند درمانی کتف و کمر خود را پیگیری کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 488351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟