دروازه‌بان جنجالی در تمرین پرسپولیس حاضر شد

پس از اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که گابریل کالدرون آرژانتینی، نام بوژیدار رادوشوویچ کروات را در لیست مازاد سرخپوشان قرار داده، این بازیکن در تمرین امروز (سه شنبه) پرسپولیسی‌ها شرکت و با انرژی تمرین کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا کالدرون با درخواست مدیران پرسپولیس موافقت خواهد کرد یا آخرین بازیکن کروات هم از پرسپولیس کنار می‌گذارد. پیش از این ماریو بودیمیر و کادرفنی کروات قراردادشان را فسخ کردند، اما رادو با توجه به قرارداد ۲ ساله‌ای که با باشگاه دارد در تمرینات تیمش حاضر شد.

اگر چه به نظر می‌رسد این دروازه‌بان دیگر شانسی برای ماندن در پرسپولیس ندارد، اما علاقه به هواداران تیم سرخپوش سبب شده تا تلاش کند در این تیم بماند و باید دید با توجه به قرارداد ۲ ساله رادوشوویچ چه اتفاقی بین او و باشگاه رخ خواهد داد.

لازم به ذکر است، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس است و با حضور ابوالفضل درویشوند، سرخپوشان تلاش می‌کنند تا دروازه‌ان جوان و زیر ۲۳ سالی را به خدمت بگیرند و به همین دلیل جدایی بوژیدار تا حدودی قطعی است.

در ساعات گذشته تلاش کردیم تا با رادو گفتگو کنیم، اما او اعلام کرد علاقه‌ای به صحبت ندارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487919 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟