افتضاحات داوری در کوپاآمریکا / صدای همه در آمد!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، بامداد امروز تیم ملی برزیل در فینال رقابت کوپا آمریکا موفق شد پرو را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و نهمین قهرمانی خود را جشن گیرد.

به نقل از مارکای اسپانیا، روبرتو توبار، داور بازی فینال برای 2 پنالتی بازی از ویدیوچک استفاده کرد و هر 2 را تایید کرد. پنالتی هایی که به نظر میرسید با مشاهده ویدیوچک نظر داور تغییر پیدا کند. همچنین مارکا از کارت قرمز مشکوک به گابریل ژسوس نوشت. کارت زردی که ستاره برزیلی را بسیار عصبانی کرد و برخی معتقد بودند که تصمیم داور سختگیرانه بوده و میتوانسته نظرش را تغییر دهد.

در بازیهای گذشته نیز عملکرد داورها شک و شبهه زیادی داشت. در بازی رده بندی مسی و مدل بر سر درگیری به نظر ساده ای از بازی اخراج شدند و ستاره آرژانتینی پس از این اتفاق حتی مدال برنز خود را دریافت نکرد و با انتقادی شدید به داوری عنوان کرد که همه چیز برای قهرمانی برزیل چیده شده است.

در بازی آرژانتین و برزیل نیز اختلافات زیاد بود و تیم بازنده معتقد بود که پنالتی های آنها دیده نشده و حتی داور از ویدیوچک نیز استفاده نکرده است.

کوپاآمریکا با قهرمانی برزیل به پایان رسید ولی مشکل داوری حتی با ویدیوچک نیز حل نشده است. باید دید چه راه حلی برای بهبود شرایط داوری در بازی ها اتخاد می شود. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 487378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟