کوزیکه: یورگن کلوپ در فوتبال کنونی قیمت ندارد

مارک کوزیکه مصاحبه‌ای با روزنامه دی‌ولت انجام داد که در آن عنوان کرد یورگن کلوپ آنقدر حضورش برای تیم آنفیلدی موثر بوده که اکنون رقمی نمی‌توان بر ارزش‌ بسیارش گذاشت.

کوزیکه عنوان کرد:یورگن اکنون قیمت ندارد.به هیچ‌وجه نمی‌توان گفت با چه رقمی، می‌توان او را از بند قراردادش آزاد کرد و به تیمی دیگری برد.

وی افزود:مربی که با حضورش باعث شده تا ارزش باشگاه از 900 میلیون پوند به 2.8 میلیارد پوند افزایش یابد، آیا رقمی دارد؟

این اظهارات در حالی عنوان شد که چند هفته قبل در فینال لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال لیورپول مقابل تاتنهام هاتسپر به برتری رسید و قاره سبز را فتح کرد.

او در لیگ برتر انگلیس نیز به فاصله بسیار کم با منچسترسیتی در رده دوم جای گرفت. به همین دلیل، سران تیم آنفیلدی در روزهای اخیر مرتب از میل و علاقه فراوان برای تمدید قرارداد مربی ژرمنی صاحب سبک نام بردند.

البته مربی سابق بورسیادورتموند و ماینتس با تیم انگلیسی تا سال 2022 قرارداد دارد.

وی همکاری‌ خود را با تیم لیگ برتری از سال 2015 شروع کرد و بعد از 4 سال ثمره‌اش را با کسب جام دید.

با این حال مدیر برنامه‌اش در همین مصاحبه گفت احتمال این که در آینده به عنوان جانشین یواخیم لو در تیم ملی آلمان مطرح شود،‌وجود دارد.

کوزیکه تصریح کرد:یورگن خودش زمانی گفت که در صورتی که یواخیم لو بنابه هر دلیلی با تیم ملی نباشد و اوضاع به گونه‌ای باشد که خود بتواند کارکند، همکاری با تیم ملی می‌تواند برایش لذت‌بخش باشد.

با این اظهارات به نظر می‌رسد در کنار مارکوس زورگ (دستیار یوگی) و اشتفان کونتس(سرمربی تیم زیر 21 ساله‌ها)،‌کلوپ نیز در آینده به عنوان یک گزینه مناسب برای حضور در تیم ملی مطرح شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487255 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟