مسی: همه کارت‌های داور برای آرژانتینی‌ها بود/ مقابل برزیل VAR وجود خارجی نداشت!

به گزارش گروه ورزشی رکنا، تیم ملی فوتبال آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا مقابل برزیل شکست خورد تا ناکامی لیونل مسی در تیم ملی کشورش همچنان تداوم داشته باشد.

برزیل با نتیجه 2 بر صفر مقابل آرژانتین پیروز شد، اما مسی در پایان بازی اعتقاد داشت که اگر داوری کلمبیایی مسابقه از VAR استفاده می کرد، نتیجه بازی برخلاف نتیجه پایانی بود.

مسی مدعی است که داور مسابقه پنالتی دنی آلوز روی آگوئرو را اگر VAR می داد، حتما آرژانتین مالک پنالتی می شد و به گل می رسید.

مسی در این باره تاکید کرد: خطای آلوز روی آگوئور در محوطه هجدهم قدم بود و پنالتی محرز بود، اما داور آن حرکت را خطا اعلام نکرد و برزیل هم روی ضد حمله به گل رسید.

وی افزود: برزیلی‌ها برتر از ما نبودند، اما نمی دانم چرا در این دیدار خبری از VAR نبود و این موضوع برایم باورنکردنی است. واقعا داور بازی با سوت‌هایش ما را از بازی خارج کرد. او بارها در زمین از من خواست که محترمانه رفتار کنیم و به نظرم بازیکنان آرژانتین نیز با محترمانه بازی کردند، اما ما از طرف داور احترامی ندیدیم.

مسی گفت: همه کارت های داور برای ما بود و برزیلی‌ها هیچ سهمی در این بین نداشتند. امیدوارم بودم که داور کاری انجام دهد، اما این امکان نداشت چون برزیلی ها همه چیز را مدیریت کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 486225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟