سپهر حیدری: افسوس که برانکو را از دست دادیم

به گزارش گروه ورزشی رکنا، سپهر حیدری بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره ارزیابی اش از انتخاب گابریل کالدرون آرژانتینی به عنوان گزینه اصلی سرمربیگری پرسپولیس و حضور او در تهران بیان کرد: با حمایتی که هواداران از پرسپولیس دارند همیشه به این تیم امیدوار هستم اما نکته اصلی این است روند انتخاب سرمربی خسته کننده و زمانبر شد.

او ادامه داد: کالدرون مربی بزرگی است اما در هفت سال اخیر خوب نتیجه نگرفته و از بیشتر تیم هایی که در آن فعالیت کرده اخراج شده است. فکر می کنم حضور بیش از حد دلال ها اطراف باشگاه پرسپولیس و شیطنت آنها، این تیم را از انتخاب یک گزینه خیلی خوب محروم کرد. اکنون همه باید دلمان فقط به این خوش باشد که به هر حال یک نفر سرمربی پرسپولیس شد اما برای تیم بزرگی مانند پرسپولیس این موضوع زیاد جالب نیست.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسد گابریل کالدرون با نام بردن از پرسپولیس به عنوان یکی از سه تیم برتر جهان، دنبال کارهای پوپولیستی و عوام فریبانه است، بیان کرد: ما ایرانی ها آدم های باهوشی هستیم و اگر کل دنیا بخواهند خلاف واقع را مطرح کنند، می فهمیم. اظهارنظر کالدرون و مصاحبه مبالغه آمیز او نشان دهنده شیطنت دلال ها در راه ورود او به ایران است و هواداران باید باهوش باشند. او یک سال و نیم بیکار بوده و پرسپولیس، تیمی بوده است که سال پیش ضمن دبل در کسب قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی، به فینال لیگ قهرمانان رسیده است.

حیدری تصریح کرد: حیف شد برانکو را از دست دادیم، اما‌ای کاش با ملاحظه بیشتر سراغ جذب گزینه بهتری می‌رفتیم تا سرمربی‌ای در حد نام پرسپولیس بیاید. من به عنوان یک پیشکسوت و هواداران پرسپولیس از هر سرمربی‌ای که انتخاب بشود حمایت می‌کنیم. این تیم با حمایت هوادارانش ۹۰ درصد راه قهرمانی را می‌رود، اما ۱۰ تا ۲۰ درصد هم سرمربی تاثیرگذار است.

پیشکسوت تیم پرسپولیس افزود: کالدرون از همین ابتدای کار می خواهد پسرش را به پرسپولیس بیاورد و مصاحبه مبالغه آمیزی انجام می دهد. بد نیست با هواداران پرسپولیس بیشتر صادق باشیم. من فکر می کنم مربیانی مانند کالدرون به این دلیل پسر خود را به ایران می آورند که پول بیشتری بگیرند. شاید یک روز من هم با پسرم دیاکو مربی بشوم. او را از الان آماده می کنم تا اگر یک روز سرمربی شدم، او هم پسرم شود. البته مطمئن باشید هیچ وقت چنین کاری انجام نمی دهم و پسرم شایستگی هایش را جای دیگری نشان می دهد. او روی پای خودش می ایستد. برای پرسپولیس بهترین ها را آروز داشته و هر کسی سرمربی شود با جان و دل حمایت می کنیم اما باز هم می گویم ای کاش مدیران باشگاه راه دیگری را برای انتخاب سرمربی طی می کردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485954 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟