فوری/ جلسه سرمربی جدید با پرسپولیسی ها آغاز شد

به گزارش رکنا، شب گذشته گابریل کالدرون از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد و با استقبال نماینده باشگاه پرسپولیس در هتل محل اقامتش مستقر شد. گزینه نهایی سرمربیگری تیم قهرمان فصل گذشته لیگ برتر قرار است به زودی قراردادش را امضا کند تا به صورت رسمی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

بر این اساس کالدرون از دقایقی قبل در جلسه‌ای با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شرکت کرد تا طرفین روی جزئیات باقی مانده به توافق برسند. گفته می‌شود کالدرون برای هر فصل یک میلیون یورو دستمزد دریافت خواهد کرد.

ین سرمربی آرژانتینی در حالی به عنوان گزینه نهایی هدایت پرسپولیس انتخاب شده است که اسامی سرمربیانی همانند والتر زنگا،‌ ماسیمو کاررا، تاکیس لمونیس و الکس نوری گزینه‌های احتمالی کسب این عنوان بودند.

پرسپولیس به همراه برانکو ایوانکوویچ طی سه فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد و فصل قبل هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت با این وجود سرمربی کروات پس از چهار سال حضور در ایران تصمیم به جدایی گرفت و روز گذشته به عنوان سرمربی جدید تیم الاهلی عربستان آغاز بکار کرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 485804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟