ام‌باپه یا نیمار، فرصتی که مادرید نمی‌تواند از دست بدهد

به گزارش گروه ترجمه رکنا، نیمار و امباپه فوق ستاره‌های تیم پاریس‌سنتژرمن فرانسه در متزلزلترین شرایط خود در این باشگاه قرار دارند و در این بین رئال مادرید نیز نمی‌توانند این فرصت طلایی را نادیده بگیرند. اما اگر یک نفر توانایی کنترل و مدیریت این شرایط را داشته باشد، او کسی نخواهد بود جز فلورنتینو پرز؛ تنها مدیری که در بحث بازیکنان کهکشانی از صلاحیت کافی برخوردار است. در واقع رییس باشگاه رئال مادرید به خوبی می‌داند که نشاندن هواپیمای یکی از این دو‌ بازیکن یک پیروزی بزرگ و تاریخی دیگر برای او خواهد بود.

لوکا یوویچ، رودریگو، میلیتائو، مندی و پل پوگبا، هیچ کدام از این اسامی رضایتِ خاطر طرفداران مادرید را حاصل نخواهند کرد. حتی ادن هازارد نیز تمام فاکتورهای یک کهکشانی را در خود ندارد. البته که او یک بازیکن فوق العاده‌ست، اما هرگز نمی‌توان جایگاهی که مسی در بارسا، کریس در یووه و نیمار و ام‌باپه در پاریس دارند را در مادرید داشته باشد. درواقع در حال حاضر تنها چهار بازیکن کهکشانی در دنیا وجود دارند و دو تن از آن‌ها در پاریس توپ می‌زنند که البته چندان هم از اوضاع خود راضی نیستند.

آخرین حرکت بحث‌برانگیز اما از سوی ام‌باپه رخ داده است؛ بازیکنی که قصد دارد تاج پادشاهی باشگاه پاریسی که در حال حاضر بر سر نیمار قرار دارد را از آنِ خود کند. همه می‌دانند که تنها یک پادشاه باید در یک باشگاه حضور داشته باشد و به همین دلیل نیز رئال مادرید قصد دارد یکی از این دو بازیکن را به خدمت بگیرد. 

ام باپه باید بداند که اگر می‌خواهد مسئولیت بیشتری بر عهده داشته باشد، موقعیت بالاتری نسبت به رهبری رئال مادرید وجود ندارد؛ هیج چیز بالاتر از کهکشانی‌بودن نیست، بالاتر از سهم‌داشتن در عصر جدید زیدان در مادرید. جایی که پس از خروج پادشاهی به نام کریستیانو، حالا تاج سلطنت این باشگاه، صاحبی برای خود نمی‌بیند. 

به همین منوال نیمار نیز اگر می‌خواهد دوران حرفه‌ای خود را از نو بسازد، دیگر در بند مسائل اقتصادی نبوده و یک مُهر ماندگار بر دیباچه فوتبال دنیا زده باشد، می‌بایست به مادرید نقل مکان کند. بله درست است! نیمار یا ام باپه؛ این فرصت را نمی توان از دست داد!

منبع: A.S

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟