مهاجم قرمزها در برزخ / ابهام در آینده بودیمیر

ماریو بودیمیر در دو بازی پایانی فصل مقابل ماشین‌سازی، پنالتی گرفت تا تیمش را از شکست قطعی نجات دهد و برابر پارس جنوبی جم نیزبا یک ضربه دیدنی گلزنی کرد و زننده گل قهرمانی تیمش نام گرفت. او حالا در انتظار اتفاقات جدید است؛ بودیمیر با این وضعیت هیچ تمایلی به همکاری با پرسپولیس ندارد ولی، چون تا پایان لیگ آینده با باشگاه قرارداد بسته، نمی‌تواند بدون هماهنگی با سرخپوشان از باشگاه جدا شود. 

این بازیکن کمترین دریافتی بین بازیکنان را داشته و دلیلش نیز کاملاً مشخص است؛ او باید بر مبنای دلار، پول بگیرد و همین امر، کار را سخت می‌کند، چون باشگاه برای پرداخت‌های دلاری با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. 

نزدیکان باشگاه می‌گویند برانکو اعتقاد خاصی به بودیمیر دارد و نمی‌خواهد این مهاجم را از دست بدهد، اما مسئولان باشگاه نمی‌توانند تمام خواسته‌های این بازیکن را برآورده کنند و شاید کار، گره بخورد. سازمان لیگ نیز از باشگاه‌ها درخواست کرده از جذب بازیکنان خارجی یا حتی حفظ آن‌ها و تمدید قراردادشان جلوگیری کنند یا این روند را به حداقل برسانند، چون در شرایط فعلی نباید ارز از کشور خارج شود. 

به هر حال مدیریت باشگاه برای تعیین تکلیف بودیمیر مذاکره با او برای تسویه حساب، تمدید قرارداد یا حتی جدایی، منتظر پایان یافتن رقابت‌هایش در جام‌حذفی است. اگر پرسپولیس مقابل سپاهان برنده از زمین خارج شود، مذاکره با بودیمیر به بعد از فینال موکول می‌شود، در غیر این صورت، پس از دیدار با سپاهان و پیش از آنکه بودیمیر تهران را ترک کند، تکلیفش را روشن می‌کنند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟