کنعانی‌زادگان نخستین صید برانکو / بازگشت آقای یاغی به خانه

«یکی، دو پیشنهاد خیلی خوب دارم و از تیمی هم که خوشم نمی‌آید، پیشنهاد دارم!» این جملاتی بود که محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی‌پوش ماشین‌سازی تبریز چندی پیش در مصاحبه‌ای بر زبان آورد تا همه تصور کنند منظورش به استقلال تهران است! این مدافع که سابقه بازی در پرسپولیس را در کارنامه دارد پس از پیوستن به استقلال دوران چندان خوبی را پشت‌سر نگذاشت. 

شاید همین موضوع باعث شده باشد که کنعانی‌زادگان ملی‌پوش چنین حرفی بزند، اما در همین ارتباط شنیدیم این مدافع مورد توجه برانکوست و در واقع اولین خرید مرد کروات برای لیگ نوزدهم محسوب می‌شود که برای تقویت خط دفاع این تیم قرار است به سرخپوشان اضافه شود. برانکو خوب می‌داند در حال حاضر فقط شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی را به عنوان مدافع وسط تخصصی در اختیار دارد. البته محسن ربیع‌خواه که پست اصلی اش هافبک دفاعی است در پست دفاع وسط عملکرد خوبی برابر السد قطر و پیش‌تر سپاهان اصفهان نشان داد. 

با این وجود خرید یک دفاع وسط برای پرسپولیس ضروری به نظر می‌رسد، اما این وسط شاید یک سؤال به وجود بیاید؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان قرار است جایگزین شجاع خلیل زاده شود یا سیدجلال حسینی؟

جواب هیچ‌کدام است! با توجه به اینکه پرسپولیس در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده درگیر است بنابراین برانکو به فکر افتاده که نیمکت خودش را قوی‌تر از امسال کند. کنعانی‌زادگان به عنوان ذخیره مناسب برای سیدجلال و شجاع خریداری می‌شود که در وقت مقتضی در ترکیب پرسپولیس به میدان برود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 478026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟