عجیب اما واقعی؛ ذوب و النصر برگزار نمی‌شود

به گزارش گروه حوادث رکنا ، تنها یک روز قبل از آغاز بازی آخر مرحله گروهی و بازی دو تیم ذوب آهن و النصر عربستان که براساس عرف این سال ها در زمین بیطرف برگزار می شود ، خبر می رسد فدراسیون فوتبال عراق اجازه بازی در ورزشگاه المپیک شهر کربلا را نمی دهد. روزنامه الریاضیه چاپ عربستان در خبری فوری اعلام کرد فدراسیون فوتبال عراق از میزبانی بازی ذوب آهن و النصر عربستان ممانعت کرده است. این برای اولین بار است که در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا 24 ساعت مانده به آغاز یک بازی رسمی خبر می رسد که این بازی برگزار نخواهد شد.
در شرایطی که کاروان ذوب آهن برای بازی با النصر به شهر نجف و از آنجا به کربلا سفر کرده است ، اما عربستانی ها به عراق نرفته اند چرا که آن ها انگار زودتر از اقدام فدارسیون فوتبال عراق با خبر بودند. روزنامه الریاضیه امروز و ساعتی قبل فاش کرد فدراسیون فوتبال عراق در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده است اجازه نمی دهد در شهر کربلا مسابقه ای برگزار شود.
این روزنامه در ادامه آورده است" فدراسیون فوتبال عربستان نامه ای از ای اف سی دریافت کرده که در آن اشاره شده بازی فردا شب ذوب آهن و النصر به شهری خارج از کشور عراق منتقل و این یعنی این بازی به زمانی دیگر موکول شده است.
نکته جالب ماجرا آنجا است که روزنامه عربستانی مدعی شده که این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا با فشار فدراسیون فوتبال عراق و در پی اتفاقات بازی تیم های الزورا و ذوب آهن در کربلا، اتخاذ شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477482 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟