کاپیتان تیم تراکتورسازی خداحافظی کرد

شجاعی در پست هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی از بازیکنان تاثیرگذار بود؛ او همزمان با بازی در تراکتورسازی، کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز بود.

شجاعی، سابقه بازی برای تیم‌های سایپا و تراکتورسازی را در کارنامه خود دارد؛ او همچنین پیش از حضور در تراکتورسازی برای تیم‌های اروپایی اوساسونا، لاس‌پالماس، پانیونیوس به میدان رفت و با تیم آاِک یونان سابقه قهرمانی لیگ این کشور را دارد.

انتشار پست صمیمانه و محترمانه کاپیتان پیشین تراکتورسازان، بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.

شجاعی در صفحه اینستاگرامش نوشت: 'یک فصل فوتبالی دیگر هم تمام شد و همین طور یک فصل از زندگیمان ورق خورد با فراز و نشیب ها و روزهای تلخ و شیرین بسیار... من سعی کردم از تجربه سالیانی که از حضورم در فوتبال می گذرد برای کمک به موفقیت تیم و همبازیانم استفاده کنم ولی مسلما نتیجه کار آن گونه که هدف همگی ما بود و به دلخواه ما نشد'.

شجاعی در پایان پست اینستاگرامی خود از مالک، اعضای کادر فنی و پشتیبانی و تدارکات و هواداران فهیم تراکتورسازی تشکر کرده است.

مسعود شجاعی در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشورمان به تیم پرطرفدار تراکتوسازی پیوست.

تراکتورسازان تا هفته های پایانی لیگ گذشته با حضور بازیکنان سرشناسی مثل اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی، آنتونی استوکس و یوکیا سوگیتا از مدعیان اصلی قهرمانی بود، اما پس از باخت مقابل سپیدرود رشت و حاشیه های ایجاد شده از کورس قهرمانی بازماند و حتی نتوانست سهمیه آسیایی را نیز کسب کند.

کاپیتان تیم ملی در فصلی که گذشت 3 گل برای تراکتورسازی زد و 3 پاس‌گل هم داد؛ در این 6 مسابقه‌ای که شجاعی روی گل‌ها تاثیرگذار بود، تراکتورسازی به جز بازی با سپاهان در همه مسابقات دیگرش برنده شد.

تراکتورسازان در نهایت با 52 امتیاز فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را به پایان بردند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 477343 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟