از آتش بازی نفتی ها در خانه تا فحاشی لیدرها به خبرنگاران

روز گذشته دو هزار تماشاچی پرشور آبادانی از نزدیک دیدار تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان را تماشا کردند و حتی برای لحظه ایی از تشویق بازیکنان نفت دست بر نداشتند و این تشویق ها در میان دو نیمه با حضور و اجرای یکی از خوانندگان آبادانی شکل با نشاط تری به خود گرفت.

جمعی از هواداران تیم پتروشیمی بندر امام نیز در حرکتی زیبا با حضور در سالن ۱۷ شهریور آبادان به تشویق تیم نفت پرداختند و به این ترتیب همدلی و حمایت شان از تیم هم استانی خود را اعلام کردند.

جمعی از مسوولان گرگان اعم از معاون شهردار و برخی از اعضای شورای شهر گرگان نیز با سفر به آبادان، برای حمایت از تیمشان به سالن آمدند و در بین دو نیمه نیز با حضور در رختکن سعی داشتند تا به بازیکنانشان قوت قلب دهند.

همچنین رییس فدراسیون بسکتبال و حامد حدادی نیز از جمله میهمانان ویژه آبادانی ها در دیدار  نفتی ها مقابل شهرداری گرگان بودند.

در این سو نیز مسوولان آبادان با حضور پر تعدادشان در سالن ۱۷ شهریور آبادان در کنار هواداران حمایت و همدلی تمام قد خود را از تیم پالایش نفت اعلام کردند.

در این دیدار تیم پالایش نفت با ارایه یک بازی خوب، فنی و تماشاگر پسند یک سر و گردن خود را بالاتر از حریفش نشان داد تا گرگانی هایی که در بازی قبلی به مدد هواداران شان توانستند تنها با اختلاف دو امتیاز پالایش نفت را شکست دهند، این بار عملکرد قابل توجه و چشمگیری نداشته و تنها آتش بازی نفتی ها در خانه را شاهد باشند.

همچون دیگر بازی های این فصل و فصول گذشته، حضور برخی افراد متفرقه در جایگاه نیمداری که تحت نام جایگاه خبرنگاران پیش بینی شده بود، برای خبرنگاران دردسر ساز شد و خبرنگاران را در انجام امور مربوطه شان با چالش جدی مواجه کرد، افراد متفرقه ای که به یُمن وابستگی شان با این مسوول و آن مسوول و یا ارتباطشان با مجموعه شرکت نفت، نشستن در این جایگاه را حق طبیعی خود فرض کرده و حتی تذکرات و مداخله نیروی انتظامی نیز تاثیری در خروج آنان از جایگاه خبرنگاران ندارد. این تنها بخشی از چالش خبرنگاران است چرا که باید توهین ها و بعضا فحاشی این افراد به خبرنگاران را نیز به آن افزود.

 اگر چه لیدرهای پالایش نفت در بحث تشویق و هدایت تماشاگران در حمایت از بازیکنان تیم عملکرد خوبی داشتند، اما باز هم مانند همیشه حضورشان در جایی که، خبرنگاران برای انجام مصاحبه با سرمربیان به انتظار مانده بودند، با حاشیه سازی یکی از لیدر های همیشه حاشیه ساز پالایش نفت تبدیل به محل فحاشی و تهدید لیدر مذکور و برخی لیدرهای هم سو با این لیدر به خبرنگارانی شد که از آنان می خواستند تا با خروج از این محل شرایط را برای انجام گفت و گو مهیا کنند.

متاسفانه اعتراضات مستمر خبرنگاران از ابتدای فصل تا کنون درباره اهتمام و جدیت مسوولان ذیربط سالن و باشگاه نفت در رفع مشکل حضور افراد غیر مرتبط در جایگاه خبرنگاران و برخی برخوردهای ناصواب لیدرها نیز همچون فصول گذشته راه به جایی نبرد و گمان هم نمی رود که گوش شنوایی برای شنیدن خواسته های به حق خبرنگاران از باب رعایت شان و منزلتشان از سوی لیدرها و افراد غیر باشد.

لازم به ذکر است که، سومین دیدار از فینال مسابقات لیگ برتر بسکتبال با رقابت تیم های بسکتبال پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۹۹ بر ۷۴ به سود پالایش نفت به اتمام رسید.

تیم پالایش نفت آبادان در تمامی کوارتر های این دیدار با کسب نتایج ۳۰ بر ۱۶، ۲۳ بر ۱۸، ۱۹ بر ۱۷ و ۲۷ بر ۲۳ از حریفش شهرداری گرگان در امتیاز گیری سرتر بود تا در نهایت نتیجه بازی را به نفع خود رقم زد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473479 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟