شاهین یک تیم نیست بلکه یک مکتب است

به گزارش گروه ورزشی رکنا ، امام جمعه ورزش دوست بوشهر در دیدار مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شاهین شهرداری بوشهر و سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، با تبریک صعود این تیم به لیگ برتر که باعث ایجاد نشاط و همگرایی در استان شده، حمایت همه جانبه خود را از تیم شاهین شهرداری اعلام کرد.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در این دیدار که شهردار و رئیس شورای شهر نیز حضور داشتند، افزود: ورزش اکنون نه تنها به عنوان یک سرگرمی بلکه به عنوان یک مقوله مهم سیاسی، فرهنگ و اجتماعی در جهان مطرح است.
وی با اشاره به مشکل مالی ورزش در ایران، بیان کرد: این مشکل خودش را در مدیریت ورزشی نشان می‌دهد و مدیران بیش از آن که در اندیشه طراحی و برنامه ریزی باشند، درگیر جذب اعتبارات هستند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: بسیاری از تیم‌های ریشه دار کشور به علت مشکلات مالی از بین رفتند و باید مقوله مدیریت علمیِ اقتصادِ ورزشی در کشور تدوین شود.

هدف شاهین باید قرار گرفتن در رده شش تیم اول باشد
آیت الله صفایی بوشهری گفت: هیچ وقت نباید هدف گذاری تیم شاهین، حداقلی و ماندگاری در لیگ برتر باشد بلکه باید هدف گذاری آن، قرار گرفتن در بین شش تیم اول و در یک برنامه سه ساله، کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشد و متناسب با این نگاه، اقتصاد باشگاه مدیریت شود.
وی تاکید کرد: یکی از کار‌هایی که در خصوص تیم شاهین بوشهر باید صورت گیرد، طراحی اقتصاد پایدار متناسب با شرایط این تیم است و لازم است در تیم شاهین بوشهر یک اتاق فکر خبره اقتصادی تشکیل و برای ۲۰ سال آینده تیم، برنامه ریزی شود.

دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به مقطع گذشته حضور تیم فوتبال شاهین بوشهر در لیگ برتر کشور، تصریح کرد: ضروری است دوره گذشته حضور شاهین در لیگ برتر آسیب شناسی شود که اشتباهات آن دوره تکرار نشود.
آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: شاهین بوشهر الان تنها شاهین زنده ایران در سطح حرفه‌ای است و این حضور در لیگ برتر، بارقه‌ای از امید در دل مردم به وجود آورده، اما مراقب باشید که اگر شاهین شکست بخورد، جوانان و مردم استان شکست خواهند خورد.
وی با اشاره به تاریخچه تیم شاهین، افزود: شاهین یک تیم نیست بلکه یک مکتب است و نگاه آن مردمی بودن، اخلاقی بودن، شاخصه‌های بالای فنی، تکنیکی و تاکتیکی بودن و نگاه پیروزمندانه داشتن است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 473218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟