الهلال 1- استقلال صفر؛ حیف از آن فرصت‌ها!

رکنا ورزشی: دو تیم استقلال تهران و الهلال عربستان در حالی به مصاف هم رفتند که سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم خصوصا استقلال از اهمیت بالایی برخوردار بود و باید برای صعود به مرحله بعد، از این بازی امتیاز لازم را می گرفتند.

بازی در نیمه اول با حملات پرتعداد الهلال همراه بود. الهلالی ها توسط جووینکو و گومیس بارها روی دروازه استقلال خطرآفرین شدند اما مدافعان و گلر استقلال و البته بی دقتی و بدشانسی الهلالی ها در زدن ضربات آخر، باعث شد که هیچ کدام از توپ های الهلال به گل تبدیل نشود.

در آن سوی میدان نیز استقلال سعی داشت روی ضربات ایستگاهی و سانتر از جناحین خود را به دروازه الهلال نزدیک کند که تلاش شاگردان شفر بی فایده بود و آن ها نیز در این نیمه موفق به گلزنی نشدند.

نیمه دوم اما با گلزنی الهلالی ها همراه بود و در دقیقه 51 سباستین جووینکو روی یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه سیدحسین حسینی را باز کرد و نتیجه 1 بر 0 به سود الهلال شد.

یک دقیقه بعد نواف عابد با گرفتن کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد و استقلالی ها دوباره امیدوار شدند تا بتوانند برابر تیم 10 نفره نتیجه را برگردانند.

در ادامه بازی بیشتر این استقلال بود که حمله می کرد و سعی در ایجاد موقعیت داشت و حتی در یک صحنه علی کریمی توپ را به تیرک دروازه الهلال زد و با بدشانسی توپش به گل تبدیل نشد.

در یک صحنه امید نورافکن یک شوت زیبا به سمت دروازه الهلال شلیک کرد که توپش به جایی نرسید و دقایقی بعد ایسما روی پاس پاتوسی می توانست در موقعیتی تک به تک دروازه الهلال را باز کند که توپ او نیز به جایی نرسید.

استقلالی ها تا آخر بازی هرچه حمله کردند به در بسته خوردند و الهلالی ها نیز موفق به زدن گل دوم نشدند تا بازی با همین نتیجه 1 بر 0 به سود الهلال به پایان برسد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 471589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟