برنده بازی تاج و تخت در ایتالیا معلوم شد!

یوونتوس موفق شد با کسب برتری 1-2 در خانه خود قهرمانی خود در سری آ را قطعی ساخته و به امپراطوری خود در ایتالیا برای یک فصل دیگر استمرار بخشد. بیانکونری که در تابستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفته بود، این فصل تنها 33 هفته برای فتح یک اسکودتوی دیگر زمان نیاز داشت و فاتح بلامنازع ایتالیا برای یک بار دیگر نشان داد قدرت اول فوتبال این کشور است.
یووه 3 png
عجیب نیست که همچنان برخی از هواداران دیگر تیم ها بعد از هر اشتباه داوری قصد دارند حکمرانی یوونتوس را به اتفاقاتی ورای مستطیل سبز مربوط دانند و حتی هشتگ "یووه اوت" به راه می اندازند، اما نتایج خیره کننده بانوی پیر در سالهای اخیر و قهرمانی های متوالی و مقتدرانه، حتی بدبین ترین هواداران رقبا را نیز به تحسین وا داشته است.
یووه 2
گرچه اینتر تابستان شلوغی را سپری کرده و ناپولی نیز با کارلو آنچلوتی از همان ابتدا مدعی بود، اما یوونتوس خیلی زود تفاوت خود را با دیگران نشان داد و حالا فاصله 20 امتیازی با ناپولی، ثابت کرد قبای قهرمانی برازنده هیچ تیمی جز یوونتوس نیست. یوونتوس به اولین تیم ایتالیایی تبدیل شد که 8 قهرمانی پیاپی در سری آ کسب می‌کند.
یووه4
بیانکونری چند روز قبل در لیگ قهرمانان و در شبی عجیب در خانه مقابل ستاره های جوان آژاکس مغلوب شده و نتوانست باز هم در لیگ قهرمانان توفیقی پیدا کند اما در ایتالیا آنها حریفی ندارند و هشتمین اسکودتوی متوالی، به خودی خود گویای همه چیز است.

جالب اینجاست که امروز تیم بانوان یوونتوس با پیروزی برابر ورونا فاتح سری آ در عرصه بانوان شد تا سلطه بیانکونری در ایتالیا تکمیل شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 470853 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟