تراکتور سه امتیاز خانگی را از دست داد/ تراکتورسازی 0 - پیکان 1

رکنا ورزشی : تیم های تراکتورسازی تبریز و پیکان در سری رقابت های هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت 17 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف یکدیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان حسین فرکی به پایان رسید. 

داور: موعود بنیادی‌فر - کمک‌ها: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی - داور چهارم: بابک عباسقلی‌زاده - کمک داوران خط: کمیل غلامی و پیمان فرخی‌مهر- ناظر داوری: محمدجواد تقی‌پور

ترکیب دو تیم:

تراکتورسازی تبریز
محمدرضا اخباری، ایمان سلیمی، محمد طیبی، دانیال اسماعیل‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی پور ( از دقیقه 70- یوکیا سوکیتا)، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، ساسان انصاری، اشکان دژاگه و آنتونی استوکس
سرمربی: جرج لیکنز

پیکان
وحید شیخ‌ویسی، حجت حق‌وردی، سید مهران موسوی، علی حمودی، آرمان قاسمی، مگنو باتیستا، سعید واسعی ( از دقیقه 84- سامان نریمان جهان )، امیرحسین کریمی، مهدی مومنی، فراز امامعلی و عیسی آل‌کثیر ( از دقیقه 83- امیر روستایی )
سرمربی: حسین فرکی

دقایق حساس: 
دقیقه 12: احسان حاج صفی توپ را از طریق کرنر سمت راست زمین مسابقه به داخل محوطه جریمه ارسال کرده و با ضربه سر اکبر ایمانی همراه شد که توپ در دستان وحید شیخ ویسی قرار گرفت. 
دقیقه 29: اکبر ایمانی توپ را با شوت زمینی پرقدرت به سمت دروازه پیکان ارسال کرد که وحید شیخ ویسی به خوبی توپ را برگشت داد. 
دقیقه 31: احسان حاج صفی توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کرد که دانیال اسماعیلی فر در سر زنی موفق نبوده و با برخورد با آرمان قاسمی به روی زمین افتاد. بازیکنان تراکتورسازی در این صحنه اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.
دقیقه 36: اشکان دژاگه توپ را از طریق کرنر سمت راست زمین مسابقه ارسال کرده و با ضربه سر اکبر ایمانی از کنار دروازه تیم پیکان راهی بیرون شد. 
دقیقه 37: اشکان دژاگه با شوت زمینی پرقدرت از پشت محوطه جریمه پیکان قصد گلزنی داشت که توپ از کنار دروازه وحید شیخ ویسی راهی بیرون شد. 
دقیقه 48: اشکان دژاگه از طریق ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه تیم پیکان قصد گلزنی داشته که شوت پرقدرت این بازیکن به صورت خطرناک از کنار دروازه راهی بیرون شد. 
دقیقه 51: ( گل تیم پیکان) عسیی ال کثیر شوت پرقدرت به سمت دروازه تراکتورسازی زد که محمدرضا اخباری توپ را برگشت داده و در برگشت عیسی الکثیر به خوبی از موقعیت استفاده کرده و در موقعیت تک به تک گلزنی کرد. 
دقیقه 53: دانیال اسماعیلی فر به خوبی از بین چند بازیکن تیم پیکان عبور کرده و وارد محوطه جریمه این تیم شد که ضربه این بازیکن در اختیار وحید شیخ ویسی قرار گرفت.
دقیقه 79: شوت پرقدرت و از فاصله دور اشکان دژاگه از کنار دروازه وحید شیخ ویسی راهی بیرون شد.
دقیقه 81: مسعود شجاعی توپ را از طریق ضربه ایستگهای سمت راست زمین مسابقه به داخل محوطه جریمه تیم پیکان ارسال کرد که آنتونی استوکس در استفاده از این موقعیت ناموفق بود و توپ با ضربه سر این بازیکن با فاصله از بالای دروازه وحید شیخ ویسی راهی بیرون شد. 
دقیقه 89: مسعود شجاعی از سمت راست زمین مسابقه توپ را به روی دروازه پیکان ارسال کرد که وحید شیخ ویسی توپ را برگشت داد. 
دقیقه 89: ارسال زیبای یوکیا سوگیتا را دروازه بان تیم پیکان با خروج ویحد شیخ ویسی دفع شد. 
دقیقه 90: احسان حاج صفی از طریق ضربه ایستگاهی به سمت دروازه پیکان ارسال کرد که وحید شیخ ویسی توپ را راهی کرنر کرد. 

گفتنی است، تیم پیکان با این برتری در جدول رده بندی 28 امتیازی شده و تراکتورسازی نیز 49 امتیازی در رده چهارم باقی ماند. 

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 470616 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟