سایپا: تحت هیچ شرایطی به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم

اردوی آماده سازی تیم فوتبال امید برای حضور در مسابقات مقدماتی المپیک در شرایطی از امروز آغاز شد که علاوه بر بازیکنان استقلال (به استثنای مهدی قائدی)، بازیکنان سایپا هم از حضور در این اردو خودداری کرده‌اند. این مسئله گلایه زلاتکو کرانچار و حمید استیلی سرمربی و مدیر تیم امید را به دنبال داشت. استیلی حتی از احتمال محرومیت بازیکنان سایپا با حکم کمیته انضباطی خبر داد.

علی حاتم سرپرست تیم فوتبال سایپا در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: بازی‌های لیگ فشرده است. در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا که هیچکس کمک ما نکرد. تا علی دایی هم ۴ بازیکن جوان را پرورش می‌دهد و می‌خواهد در لیگ از آنها استفاده کند، سر بزنگاه اردوی ملی می‌گذارند. نمی دانم چه بگویم. ما به بازیکنان خودمان نیاز داریم.

وی افزود: کرانچار یک ماه دیگر بازی دارد و دنبال گرفتن بازیکنان باشگاه‌ها است. ما که دو، سه روز دیگر بازی داریم باید چه کار کنیم؟ وقتی تیم امید برای گرفتن بازیکنان سایپا نامه زد، ما هم پاسخ دادیم به علت فشردگی مسابقات نمی‌توانیم آنها را در اختیارتان بگذاریم. چهار بازیکن ما به صورت فیکس در تیم سایپا بازی می‌کنند.

سرپرست سایپا در پاسخ به این سوال که آیا نگران محرومیت بازیکنانتان نیستید؟ گفت: تحت هیچ شرایطی به تیم امید بازیکن نمی‌دهیم.

حاتم در پایان در خصوص مشکلات مالی تیم سایپا هم تصریح کرد: آقای مدبر سرپرست باشگاه قول داده است به زودی بخشی از مطالبات و قراردادها پرداخت می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 461993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟