واکنش فغانی به خبر اختلافش با کمیته داوران و انتخاب به‌عنوان داور پشت دروازه

به گزارش رکنا، انتخاب علیرضا فغانی به‌عنوان داور پشت دروازه دیدار تیم‌های پدیده و سپیدرود از هفته نوزدهم لیگ برتر در نگاه اول کاملا عجیب به نظر می‌رسید. این شائبه به وجود آمد که به خاطر انصراف این داور بین‌المللی از قضاوت دیدار پرسپولیس و پدیده اختلافی بین او و کمیته داوران پدید آمده و به همین دلیل مسئولان هم با معرفی او به‌عنوان داور پشت دروازه قصد تلافی‌کردن دارند.

با این حال علیرضا فغانی که سابقه قضاوت بازی‌های بزرگ در سطح جهان را در سال‌های اخیر دارد، شایعات را رد می‌کند و معتقد است از این‌که داور پشت دروازه باشد، استقبال کرده است.

این داور بین‌المللی در واکنش به شایعه اختلافش با کمیته داوران می‌گوید: «هیچ اختلافی نیست و شایعه لجبازی هم صحت ندارد. متاسفانه هر اتفاقی می‌افتد، برخی می‌خواهند حاشیه‌سازی کنند. انصافا از زمانی که رفعتی به دپارتمان داوری آمده، خوب کار کرده و چینش داوران نظم خوبی گرفته است. داوران که همان افراد قبلی هستند، اما مدیریت بهتری حاکم شده است.»

وی در پاسخ به این سوال که مشکلی با حضور به‌عنوان داور پشت دروازه ندارد، می‌افزاید: «وقتی این بحث مطرح شد، خودم هم از اتفاق استقبال کردم. این‌طور نیست که شأن من پایین بیاید و از این پس هم هر داوری می‌تواند از سوی دپارتمان برای پشت دروازه انتخاب شود. در جام‌جهانی دیدیم که خیلی از داوران بزرگ به‌عنوان داور چهارم انتخاب شدند یا در همین جام‌ملت‌ها روشن ایرماتوف که فینال را سوت زد، چند بازی به‌عنوان داور پشت دروازه حضور داشت. من هم از این اتفاق استقبال کردم تا از این پس هرکدام از داوران اسم و رسم‌دار که برای پشت دروازه انتخاب شدند، اعتراضی صورت نگیرد.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 459772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟