ادعای بزرگ و کنایه‌آمیز برانکو بر علیه کی‌روش!

تیم ملی فوتبال ایران این روزها درگیر مسابقات جام ملت‌های آسیا است و امروز در مرحلۀ یک‌هشتم‌نهایی به مصاف تیم ملی عمان خواهد رفت.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ایران با مصاحبه‌های عجیب‌و‌غریب خود در روزهای گذشته، فضای فوتبالی کشور را غبار‌آلود کرده است. این در حالی است که تیم ملی هم‌اکنون در کوران مسابقات مهمی چون جام ملت‌ها است و این حاشیه‌ها می‌تواند آرامش را از فضای تیم دور کند. یکی از موضوعاتی که کی‌روش عادت کرده در خصوص آن اظهار نظر کند برانکو و پرسپولیس است. این بار نوبت سفر تیم پرسپولیس به ژاپن رسیده بود تا سرمربی تیم ملی به انتقاد از آن بپردازد!

برانکو ایوانکوویچ که همواره سعی کرده چندان خود را درگیر این فضای حاشیه‌ای نکند این بار هم واکنش شدیدی به مصاحبۀ کی‌روش نشان نداده اما در مصاحبه با مجله کیهان ورزشی صحبت‌های کنایه‌آمیزی را مطرح کرده است.

سرمربی پرسپولیس در این مصاحبه مدعی شد که دوران 4 سالۀ حضور او در تیم ملی، موفق‌ترین چهار سالِ تاریخ فوتبال ایران بوده است. چرا که در آن دوران، او به همراه تیم ملی توانسته قهرمانی بوسان، غرب آسیا، تورنمنت ال‌جی و سومی در جام ملت‌های آسیا را کسب کند و همچنین به جام جهانی هم راه یافته است.اخبار 24 ساعت گذشته را از دست ندهید.

 

کدخبر: 453338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟