پخش زنده بازی ایران عراق ( گزارش لحظه به لحظه )

خلاصه بازی ایران عراق

دقیقه ۹۰: جنگ دو تیم  که از ابتدای بازی وجود داشت در دقیقه پایانی هم ادامه داشت و دو تیم نبرد نزدیکی داشتند اما نتوانستند دروازه ها را با خطر جدی مواجه کنند. با این تساوی ایران و عراق ۷ امتیازی شدند اما تیم ایران به خاطر تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

دقیقه 83: سانتر دژاگه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون به بیرون رفت.

دقیقه 79: شوت روی پای ترابی کم دقت بود و از کنار تیرک عمودی دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 77: سانتر دقیق طارق از جناح راست زمین و ضربه سر علاء عباس را بیرانوند با واکنش تماشایی از کنج دروازه ایران به کرنر فرستاد.

دقیقه 76: شوت زمینی بشار رسن دقت لازم را نداشت و از کنار دروازه ایران به اوت رفت.

دقیقه 72: شوت روی پای کنعانی‌زادگان بعد از پرتاب اوت امیری به مدافعان عراق برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه 67: برخورد وحید امیری و طارق همام در کنار خط طولی زمین باعث شد ایرماتف به امیری کارت زرد نشان دهد. مصدومیت این دو بازیکن لحظاتی در بازی تاخیر ایجاد کرد.

دقیقه 65: پس از ورود مهدی طارمی به جای جهانبخش تیم ایران قصد داشت حملاتش را روی دروازه عراق بیشتر کند اما مصدومیت بازیکن تیم ملی عراق چند دقیقه ای در بازی وقفه ایجاد کرد.

دقیقه 55: ضربه ایستگاهی عراق از میانه زمین را علی عدنان به قصد باز کردن دروازه ایران زد که بیرانوند به راحتی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 51: ارسال خطرناک علی عدنان از جناح چپ زمین را بیرانوند از مقابل پای مهند علی جمع کرد تا خطری دروازه ایران را تهدید نکند.

دقیقه 49: شوت چشمی بعد از پرتاب اوت وحید امیری، در شلوغی محوطه جریمه عراق برخوردی با دست راست صفاء هادی داشت که داور ازبک باز هم در این صحنه اعلام پنالتی نکرد.

دقیقه 47: پرتاب اوت بلند از سوی وحید امیری درون محوطه جریم عراق در یک رفت و برگشت با ضربه چشمی مواجه شد که توپ به دست مدافع عراق برخورد کرد اما بازهم داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

 

نیمه دوم

 

نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دقیقه 2+45: بیرانوند شوت حسین السعیدی را در اختیار گرفت و با پرتاب بلند سردار آزمون را در زمین عراق صاحب توپ کرد.

دقیقه 45: صحنه مشکوک به هند پنالتی که باز هم داور اعتقادی به پنالتی نداشت

دقیقه 45: دو تیم که با انگیزه های یکسان نیمه اول را دنبال کردند بازی پرفشار و سرعتی را در دستور کار قرار دادند به گونه ای که توپ در زمین دو تیم در حال رفت و برگشت بود. در وقت های اضافه نیمه اول ضربه سردار آزمون به دست بازیکن عراق برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه 42: سردار آزمون در محوطه جریمه عراق صاحب توپ شد که شوت او بعد از برخورد به علی عدنان دفع شد و در ادامه شوت بی‌دقت پای چپ جهانبخش از مقابل محوطه 6 قدم به بیرون رفت.

دقیقه 39: سامان قدوس در مرکز زمین روی بازیکن عراق مرتکب خطا شد و از داور ازبکستانی کارت زرد دریافت کرد. در این صحنه بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری کوتاهی داشتند.

دقیقه 35: شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 30: ارسال قدوس از روی کرنر سمت چپ زمین را جلال حسن دفع کرد که در این صحنه خطای بازیکنان ایران روی دروازه‌بان عراق اعلام شد.

دقیقه 29: شوت روی پای قدوس از پشت محوطه جریمه به مدافعان عراق برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 26: امید ابراهیمی که در این دیدار کاپیتان ایران بود درون محوطه جریمه عراق سرنگون شد و در حالی که او اعتقاد به پنالتی داشت، روشن ایرماتف دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 23: خطایی که پشت محوطه جریمه طارق همام روی امید ابراهیمی مرتکب شده بود را سامان قدوس زد که شوت او بعد از برخورد به دیوار دفاعی بازیکنان عراق دفع شد و در ادامه نیز شوت میلاد محمدی به بیرون رفت.

دقیقه 20: دو تیم که از ابتدای بازی تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن میدان می کردند بازی متعادل اما پرسرعتی را به نمایش گذاشتند و توپ در زمین دو تیم در رفت و برگشت بود.

دقیقه 19: غلفت مدافعان ایران باعث شد بازیکنان عراق موقعیت بدست بیاورند ولی ضربه سر مهند علی روی ارسال از سمت راست با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 18: باز هم پرتاب اوت امیری موقعیتی برای ایران خلق کرد که این بار ضربه سر کنعانی‌زادگان در دستان جلال حسن جای گرفت.

دقیقه 12: ارسال تماشایی امیری از جناح چپ زمین موقعیت بسیار خوب گلزنی برای آزمون فراهم کرد، اما ضربه سر او از مقابل دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 3 : دو تیم که انگیزه بالایی برای رسیدن به دروازه یکدیگر داشتند فوتبال سرعتی را در دستور کار قرار دادند که هیجانات اول بازی بر میدان حاکم بود و موقعیت خطرناکی ایجاد نشد.

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

 

 

نیمه اول

 

تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف عراق خواهد رفت.در این دیدار هرکدام از تیم ها یملی ایران و عراق برنده شوند تیم اول گروه خود خواهند شد و با قرعه بهتری به دیدار تیم سوم یکی از گروه ها که می تواند فلسطین ، لبنان،ترکمنستان و.. باشند می رود.

در دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و عراق اگر نتیجه تساوی با هر تفاضل گلی شود این تیم ملی فوتبال ایران است که سرگروه خود شده و به قید راحت تری بر می خورد وگرنه همه احتمالات پیش بینی شده دستخوش تغییر خواهد شد.

برای تماشای زنده بازی فوتبال ایران و عراق در دبی همه بلیت های ورزشگاه حتی با قیمت 300 درهم در بازار سیاه فروخته شده است و عجیب اینکه با توجه به دیدار تیم های ملی ایران و عراق جمعیت زیادی به دبی رفته اند و تاکسی ها هم با سو استفاده از این شرایط ورودی تاکسی را از 5 درهم به 25 درهم یعنی 70 هزار تومان ایران افزایش داده اند.

جام ملت‌های آسیا - امارات 2019 ؛ گروه D

چهارشنبه: 97/10/26 ؛ ساعت 19:30

استادیوم: آل مکتوم- دبی

داور: روشن ایرماتوف(ازبکستان)؛ کمک‌ها: عبدوخامیدولو رسولوف و سایدوف؛ داور چهارم: سرگی گریشنکو(قزاقستان)؛ کمک داوران پشت دروازه: والنتین کووالنکو(ازبکستان) و تانتاشف ایلگیز.

 

آخرین اخبار از محل برگزاری دیدار ایران و عراق

مصاحبه AFC با جهانبخش پیش از دیدار ایران و عراق

نظر کارشناسان و پیشکسوتان درباره بازی ایران - عراق

ورود تیم ملی ایران به ورزشگاه آل مکتوم

ترکیب تیم ملی برای بازی برابر عراق به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی ایران در مقابل عراق

مصاحبه کی روش و کاتانچ پیش از شروع بازی

رختکن و گرم کردن بازیکنان ایران و عراق پیش از بازی

 

 

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

 

 

کدخبر: 452540 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟