دی‌لیخت جایزه «پسر طلایی» ۲۰۱۸ را برد

ماتیس دی‌لیخت، جایزه «پسر طلایی» فوتبال اروپا به عنوان آینده‌‌دار‌ترین بازیکن زیر 21 سال قاره سبز در سال 2018 را از آن خود کرد.

این بازیکن 19 ساله که با وجود سن و سال پایین‌اش همین حالا بازوبند کاپیتانی آژاکس را در اختیار دارد و 13 بار هم پیراهن تیم ملی هلند را به تن کرده است، جزو اهداف اصلی باشگاه بارسلونا برای بازار Store تابستانی سال آینده به شمار می‌رود اما بارسلونا تنها مشتری او نیست و از تیم‌های دیگری مانند یوونتوس، بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن به عنوان دیگر مشتریان محصول آکادمی باشگاه آژاکس یاد می‌شود.

با توجه به همین موارد نیز نشریه توتواسپورت امسال به رسم هر سال با آرای کارشناسانش در نقاط مختلف جهان، دی‌لیخت را به عنوان پسر طلایی فوتبال اروپا انتخاب کرده است. این نشریه فصل گذشته کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن را به عنوان بازیکن آینده‌دار فوتبال اروپا انتخاب کرد، بازیکنی که تابستان امسال در قهرمانی تیم ملی فوتبال فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه نقشی کلیدی داشت.

دی‌لیخت در حالی جایزه پسر طلایی فوتبال اروپا را از آن خود کرد که این جایزه 5 نامزد نهایی مانند جاستین کلایورت از رم، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید و پاتریک کوترونه از میلان داشت.

گفته می‌شود که آژاکس برای فروش دی‌لیخت که امروز (دوشنبه) در تورین جایزه‌اش را از توتواسپورت تحویل خواهد گرفت، 60 میلیون یورو می‌خواهد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟