غیبت دوباره دمبله در تمرین بارسا

ماه گذشته بود که عثمان دمبله در یکی از جلسات تمرینی بارسلونا بدون هیچ دلیل موجهی غیبت کرد. یک ساعت و نیم طول کشید تا مسئولان بارسا با وی تماس بگیرند و دلیل غیبت او را جویا شوند. فردای آن روز دمبله اجازه تمرین را پیدا نکرد و سپس از ترکیب بارسا برابر بتیس نیز خارج شد. آبی و اناری ها بدون او 3-4 مغلوب بتیس شدند.

او دلیل غیبتش را ابتدا بیماری عنوان کرد ولی بعد مشخص شد که دلیل اصلی غیبت، بیماری نبوده است. در واقع دمبله با دعوت از دوستانش تا صبح به بازی با پلی استیشن مشغول بوده و سپس فراموش می کند تا زنگ آلارم گوشی خود را فعال کند. او ساعت 11.30 صبح با تماس کارلس ناواس، سرپرست بارسا از خواب بیدار می شود و در آن حالت ترجیح می دهد بیماری را دلیل غیبت خود عنوان کند.

کمی بعد فاش شد که غیبت های او و تاخیرش در حضور در تمرینات، یک اتفاق تازه نبوده است. سران بارسا ابتدا قصد اخراج موقت دمبله را داشتند ولی با وساطت والورده، همه چیز ختم به خیر شد.

در حالی که بنظر می رسید هشدار ها موثر واقع شده اند و به خصوص پس از درخشش این بازیکن در بازی شب گذشته مقابل اسپانیول، دمبله امروز دو ساعت دیر در تمرین بارسا حاضر شد.

قرار بود همه بازیکنان ساعت یازده صبح در کمپ سنت خوان دسپی حاضر باشند ولی دمبله ساعت یک به تمرین آمد و در رختکن از والورده و هم تیمی هایش عذرخواهی کرد. او دلیل غیبتش را خواب ماندن عنوان کرد! دمبله سپس به دستور والورده به صورت انفرادی مشغول تمرین شد.

اکنون باید دید که واکنش سرمربی بارسا نسبت به بی انضباطی جدید دمبله چه خواهد بود. بارسا خود را برای بازی سه شنبه شب برابر تاتنهام آماده می کند.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443585 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟