سرمربی بوکاجونیورز: پیروزی حق ریورپلاته بود

فینال کوپا لیبرتادورس دیشب بعد از جنجال‌های فراوان و درگیری‌های گسترده‌ای که در آرژانتین بین هواداران دو تیم انجام شد و نگذاشت تکلیف قهرمان کوپا لیبرتادورس در میهن اصلی‌اش آمریکای جنوبی مشخص شود، در ورزشگاه برنابئوی مادرید بین دو تیم آرژانتینی بوکا جونیورز و ریورپلاته انجام شد و ریور توانست به پیروزی 3-1 بر حریف هموطنش جام قهرمانی را بدست آورد.

گی‌یرمو باروس اسکلتو سرمربی بوکا بعد از بازی درحالیکه هواداران این تیم آرژانتینی بسیار ناراحت و غمگین بودند تلاش کرد در مصاحبه‌ی پس از بازی خود دست کم تا اندازه‌ای به آنها امید داده و از شدت ناراحتی‌شان بکاهد.

اسکلتو بعد از بازی گفت:" ما باید به ریور به خاطر قهرمانی‌اش تبریک بگوییم. در این فینال هر دو تیم می‌توانستند پیروز شوند. در این بازی تفاوت دو تیم خیلی اندک بود و در نهایت ریور بود که از فرصتها استفاده کرد و پیروز شد".

اسکلتو در ادامه اضافه کرد:" در مورد تنش‌ها و اتفاقاتی که در پروسه‌ی برگزاری فینال افتاد باید بگویم که امیدوارم کنفدراسیون آمریکای جنوبی اقدامات لازم را انجام دهد. گفته‌اند اینکه به تیمی سنگ پرتاب شود اشکالی ندارد، خب فرض کنید این را پذیرفتیم ولی پرتاب سنگهای بزرگ به اتوبوس یک تیم به هیچ وجه طبیعی نیست و حتما اشکال دارد. امیدوارم در آینده اوضاع تغییر کند".

اسکلتو در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود گفت:" در مورد نتیجه باید بگویم که ریور بازی را جوانمردانه برد و در این شکی نیست. به نظرم دو تیم در هر استادیومی که بازی می‌کردند هواداران شاهد بازی مشابهی می‌بودند. ما در نیمه‌ی اول مالکیت توپ را در دست داشتیم و ریور قادر به نفوذ به دفاع ما نبود. تا زمانی که ریور گل تساوی را به ثمر رساند اوضاع تقریباً برابر بود ولی بعد از آن ریور تا پایان بازی تیم بهتری شد و به همین خاطر بود که توانست ما را شکست دهد".

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 443558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟