سویشرت شماره 10 به احمد نور رسید! + عکس

به گزارش رکنا، احمد نوراللهی چهارمین فصل حضور در پرسپولیس را پشت سر می گذارد و جزو بازیکنان باتجربه این تیم به حساب می آید. او کارش در پرسپولیس را از لیگ چهاردهم و با پیراهن شماره 28 آغاز کرد و در شرایطی که رضا حقیقی از این تیم جدا شده بود، با درخشش غیر منتظره، در ترکیب اصلی سرخ ها جا افتاد و به واسطه اخلاق حرفه ای و استایل دوست داشتنی اش، به محبوبیت زیادی نزد پرسپولیسی ها رسید.

فصل بعد او پیراهن شماره 8 را بر تن کرد. پیراهنی که بر تن بزرگانی چون مجتبی محرمی، علی کریمی و... بود و پسر خوب پرسپولیسی ها به دلیل علاقه اش به استیون جرارد آن را بر تن کرد. او این فصل نیز شماره 8 قرمزها است اما در تمرین امروز سویشرت شماره 10 را بر تن کرد تا یکی از متفاوت ترین روزهای فوتبالی خود را سپری کند.

نوراللهی که پست تخصصی اش هافبک دفاعی است، این فصل در سمت راست خط هافبک بازی می کند و همچون لیگ پانزدهم بیشتر در فرآیند هجومی تیم شرکت دارد و باتوجه به تکنیک مناسبش، از پس بازی در این پست بر آمده است.

پیراهن شماره 10 پرسپولیس تا فصل پیش بر تن فرشاد احمدزاده بود و این فصل مهدی شریفی آن را خواهد پوشید؛ لباسی که در هر تیم به یکی از بهترین بازیکنان می رسد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 441740 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟