دلیل نیمکت‌نشین شدن ایسکو در رئال مادرید فاش شد

شب گذشته (سه‌شنبه) پیش از مصاف خارج از خانه تیم فوتبال رئال مادرید با رم در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، یک بمب خبری منفجر شد؛ ایسکو با وجود اینکه همراه با کهکشانی‌ها از اسپانیا به ایتالیا سفر کرده بود در فهرست 19 نفره بازیکنان تیم قرار نگرفت. ایسکو به همراه لوکا زیدان، دروازه‌بان ذخیره رئال از فهرست کنار گذاشته شده بودند و می‌بایست بازی را از روی سکو تماشا می‌کردند، آن هم بدون هیچ مصدومیتی. تصمیم سانتیاگو سولاری، سرمربی کهکشانی‌ها وقتی عجیب‌تر به نظر می‌رسد که او فدریکو والورده و وینیسیوس را روی نیمکت نشاند. به نظر می‌رسید که سولاری دیگر پا را فراتر از هشدار دادن گذاشته و قصد تنبیه دارد. اما دلیلش چه بود؟

سولاری نمی‌خواست بیش از آنچه تا کنون درباره دلایل نیمکت‌نشین کردن ایسکو توضیح داده بود، چیزی بگوید. ایسکو آنقدر شرمنده شده بود که به محض رسیدن به ورزشگاه المپیکو، از گارسیا کول (یکی از دست اندرکاران رابط میان باشگاه و رختکن) پرسید که آیا او باید به رختکن برود؟ این اولین بار از سال 2013 که ایسکو به رئال مادرید پیوست بود که او چنین مجازاتی را تجربه می‌کرد. نه آنچلوتی، نه بنیتس، نه زیدان و نه لوپتگی هیچیک تا به حال در مورد او چنین رویکردی را در پیش نگرفته بودند. حتی پیش از اولین بار تعویض شدنش توسط سولاری، ایسکو با این مرد آرژانتین کدورتی نداشت.

به گزارش نشریه مارکا، ظاهراً این کدورت از زمانی ایجاد می‌شود که سولاری در یکی از جلسات تمرینی تیم می‌‌خواهد تمرین حفظ توپ کنند و با صدای بلند تعداد پاس‌هایی که به یکدیگر می‌دهند را بشمارند. ایسکو در پاسخ به خواسته سرمربی‌اش به او می‌گوید که قبلاً این تمرین به اندازه کافی انجام شده و اینکه بلند شمردن تعداد پاس‌ها نمی‌گذارد او و هم‌تیمی‌هایش به اندازه کافی روی تمرین تمرکز داشته باشند. بعد از آن ماجرا بود که ایسکو به بازیکنی نیمکت‌نشین در رئال مادرید تبدیل شد و بعد از گذشت یک ماه همچنان این وضعیت ادامه دارد.

ایسکو در بازی رئال مادرید مقابل سلتاویگو در ترکیب اصلی نبود و بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی اسپانیا به عنوان بازیکن تعویضی مقابل ایبار به میدان رفت اما زمانی که تیم او 3 بر صفر عقب افتاده بود.

در همین حال اما زمزمه‌های دیگری از رختکن رئال مادرید به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه یکی از دلایل نیمکت‌نشین شدن ایسکو، کم کاری او در تمرینات بوده است. برای بازیکنی در جایگاه ایسکو، تحمیل نیمکت‌نشینی حتی در صورتی که به صورت مرتب به عنوان بازیکن تعویضی به میدان برود، بسیار سخت است و خبرهایی که درباره تغییر رویکرد او شنیده می‌شود، ممکن است چندان بیراه هم نباشد. در هر صورت به نظر می‌رسد که سولاری زخمی را باز کرده است که مداوای آن سخت خواهد بود و ایسکو هم اکنون در رئال مادرید مورد حمایت نیست. این اما تازه اول داستان است و در ادامه فصل ممکن است عواقب بدتری برای کهکشانی‌ها به همراه داشته باشد.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440770 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟