ترکیب احتمالی تراکتور؛ شاید تعحب کنیم!

تیم تراکتورسازی این روزها با مشکلاتی چون غیبت 2 بازیکن خارجی اش دست و پنجه نرم می کند. البته استوکس روز جمعه به تبریز بازگشت اما باتوجه به غیبت 8 روزه، باشگاه تصمیم به تنبیه انضباطی گرفت و او را از لیست 18 نفره بازی با پرسپولیس خط زد. لی اروین هم که همچنان در بریتانیا حضور دارد و بعید است بار دیگر در ترکیب تیم تراکتور حاضر شود.
با این وجود تقوی همچنان انتخاب های زیادی برای بازی با پرسپولیس دارد. محسن فروزان تنها بازیکن بی جانشین در ترکیب تراکتور است. مقابل او اسماعیلی فر (دفاع راست)، طیبی و سلیمی (دفاع وسط) و احسان حاج صفی (دفاع چپ) بازی خواهند کرد.
در غیات استوکس و اروین تراکتورسازان مهاجمی در قواره این دو بازیکن خارجی ندارند. بنابراین احتمال این که تقوی 6 هافبک را همزمان در ترکیب اصلی قرار بدهد کم نیست. علیرضا نقی زاده و مهدی مهدی پور هافبک دفاعی و میانی تیم تراکتورسازی خواهند بود، اشکان دژاگه و یوکیا سوگیتا در دو جناح چپ و راست بازی می کنند و مسعود شجاعی نیز در وسط قرار خواهد گرفت.
سرمربی تراکتور می تواند احسان پهلوان که همواره به عنوان بازیکن جانشین درخشان ظاهر شده را در پست مهاجم سایه قرار دهد. همچنین تقوی برای به کار گیری مهاجم نوک، قائم اسلامی خواه یا محمدرضا آزادی Freedom را دارد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 439739 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟